Heipä hei. Kirjoitan lyhyesti sillä minä kirjoitan vielä yhden muunkin jutun...

Olen innoissani sillä ylihuomenna on... HALLOWEEN! Lähden silti huomenna halloween-bileisiin, sain kutsun tänään niin oli aika vaikea keksiä hyvä asu nopeasti. Aluksi meinasin olla vampyyri (jos joku ei tiennyt rakastan vampyyreja) mutta sitten se vaihtuikin haudankaivajaan (äidin idea) ennustajaan (Kyllä, olen ennustanut joitakin asioita... Uskokaa pois) ja sitten se vaihteli niiden kolmen välillä. Mutta minä en ole mikään niistä vaan olen... (*rumpupärinää*)   Olen haamuvampyyri!

Sain aivan mahtavan idean pukuuni ja tässä se on: musta mekko joka ylettyy polviin asti siinä on myös huppu, valkeat sukkahousut jonka päälle laitoin revityt legginssit jotka ovat mustat ja revittyjen legginsien jatkoksi laitoin valkoiset korkokengät (jossa on btw. 8 cm korot)  joissa jatkuu revitty-menetelmä. Hiukseni ovat todella tumman ruskeat joka sopi hyvin pukuuni, laitoin verenpunaista huulipunaa, kaulakorun ja kolme sormusta ja Tadaa! Kävin ostamassa kaupasta sellaisen patterilla toimivan lyhdyn joka sopii tyyliin. Lakkaan kynnet vielä mustiksi tai valkoisiksi.

Nyt kun olen VIHDOINKIN keksinyt asun voin odotella rauhassa huomista. Siis nyt vaan siisäkkiä kirjoittamaan sitä tarinaa niin  pääsen pelamaan The Sims 2:ta.

Jippii ja Jei! Meidän wc.t tulevat ilmeisesti valmiiksi tänäviikonloppuna, mikä tarkoittaa Jee!

En ala kertomaan mitä koulussa tapahtui sillä oi aivan tavallinen päivä. Paitsi että luokassa vaihdettiin järjestystä.

So...

Scary Halloween!!!

Muahahhahaa!!!!