Heii! Vastailen taas täällä kysymyksiin! (Muuten on ihanaa kun on lähetetty kysymyksiä! Kiitos) Anteeksi en keksinyt parempaa otsikkoa... Mutta pidän niin kovasti siitä laulusta.

No olisi mulla ollutkin asiaa. Niin. En aio tästä päivästä kirjoittaa erillista juttua kun tänään ei tapahtunut mitään. Ainiin. olen kirjoitellut pari "Tervetuloa blogiini..." kommenttia. On tooosiii mukavaa että joitakin edes kiinnostaa minä! Niin, eniten kommentteja on kirjoittanut Ihailija-96 ja se on mukavaa, tosin kiitos kaikille jotka ovat käyneet täällä. Vekku tulee toisena perässä... Joo, joidenkin mielestä se ei ole niin ihmeellistä jos on pari tyyppiä on kommentoinut mutta minulle se on!

Laitoin just sähköpostin mummolleni ja laitoin blogini osoitteen jos vaikkapa hän haluaisi käydä katsomassa...

Ja nyt on kysymysten aika!

Ensimmäinen ja ainut kysymys jonka on lähettänyt Ihailija-96:

"Moi taas!
Kiva kun sain hieman enemmän tietoa sinusta=)
Minullakin on koira niin ja se kääpiöhamsteri josta jo kerroin.Eli ootko sä nyt niin kun jtn 11-12 vuotta?? Hei mut siis mikä sen sun kirjalija-mummon nimi on(ei oo pakko kertoo)mut olis kiva tietää et jos joskus olis vaik ite lukenu niit hänen kirjojaan=) Haaveiletko sä sit joskus et susta tulis isona laulaja tai kirjailija tai joku julkkis tai jtn semmosta??? =) No minä itse pidän enemmän ehkä tarinoiden kirjoittamisesta,mutta joskus kun tulee sellanen ns.inspiraatio,voi olla et mieleen alkaa vaan tupsahdella omia lauluja =)"

Elikkäpäs taisin jo mainita mummoni nimen, kai? Mutta tässä se taas tulee Marja-Leena Lempinen.

Ja kyllä olen 12 vuotias. Täytän 13 helmikuussa 27 päivä.

Ja kyllä olen miettinyt jos minusta tulisi kirjailija. Pienenä haaveilin laulajan urasta mutta se on mennyttä.  Mutta olen myös miettinyt näyttelijän uraa. Tosin en ole ollenkaan suomalaisten elokuvien ja tv sarjojen rakastaja, ainut mitä katson on Salatut elämät ja sitäkin harvoin...   Olen myös miettinyt muotisuunittelija uraa piirtelen paljon vaatteita ja pidän siitä paljon. Mutta nyt kun miettii haluaisin ehkä kumminkin kirjailijaksi. Mutta kyllähän siihen sivuun jotain muutakin työtä on keksittävä.

Ainiin unohdin kertoa että olen kirjoittanut yhtä tarinaa nimeltään Valheita ja vampyyreja. Tarinaa olen kirjoittanut 80 sivua ja mummoni piti siitä kovasti. Joten kun olen kirjoittanut siihen jatkoa ja parannellut sitä ehkäpä postitan sen kustantajalle ja kysyn mielipidettä.

Oliko kysymyksiä lisää? No jos ei ollut, otan niitä mielelläni niitä vastaan!

Huomenna varmaan kirjoitan tänne laulun, jos tänään jaksan kirjoittaa.