Noniin että tällästä tänään: Äitin kanssa mentiin kirjakauppaan ostamaan mulle kirja. Ostetiin mulle Harry potter- ja Sookie Stackhouse kirja. Joten kun äiti häippäs yhen tyypin luo (noin kaheltatoista) alan lukee Sookie Stachousen - Kylmäveristen klubi romaania ja hokkuspokkus äiti tulee takasin noin neljän maissa me syötiin pari minipitsaa ja menin lukemaan taas mun kirjaa (Äiti häippäs paikalliseen baariin) ja kello 20. 15 olen lukenut jo sen vatun kirjan!

Uuusi ennätys! Luin 291 -sivusen kirjan alle kahdeksassa tunnissa (huomioin ruokailu ajan)!!!!!!!!!!!!!

Ja nyt iski sellanen kauhee tunne että mulla on ikävä (kyllä kirjoitin sanan IKÄVÄ) sitä "aikaa" kun luin sitä kirjaa. DAMN!

Joo nyt vaan kirjoitan siitä arvistelun mun toiselle blogille ja meen lukee sen kirjan toisen kerran!

Mulla on maailman PARAS viikonloppu

Vähän fiilis musiikkia... (Älkää ymmärtäkö väärin, en biletä täällä vaan juon limppaa ja luen... Mutta fiilis on katossa!!)

Go out and smash it
Like Oh My God
Jump off that sofa
Lets get get OFF
Fill up my cup (Drink)
Mozolotov (Lahyme)
Look at her dancing (Move it Move it)
Just take it off
Lets paint the town
We’ll shut it down
Lets burn the roof
And then we’ll do it again
Lets do it
Lets do it
Lets do it
Let’s live it up
Here we come
Here we go
We gotta rock
Easy come
Easy go
Now we on top
Feel the shot
Body rock
Rock it don’t stop
Round and round
Up and down
Around the clock
Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday,
Friday, Saturday,
Saturday and Sunday
Get get get get get
With us you know what we say
Party everyday p-p-p-party
Party everyday
I gotta feeling that tonight gonna be a good night
That tonight's gonna be a good night
That tonight's gonna be a good good night