Moiii!

Kuuntelen Willow Smithin I whip my hair-kappaletta. "Daddy can I make a song?" "Okey, honey..."

No joo oli mulla asiaakin.

Jee! Nyt kuuntelen Rihannan Only girl on the World-kappaletta!

Okei... Siis siihen asiaan...

Niin että se minun yllätys... En ole ihan varma paljastanko sen.... Jos  vielä 2 tyyppiä sanoo että pitää paljastaa (Ihailija-96 jo pyysi) niin silloin kerron...

Mutta tähän päivään.

Koulussa oli 2 ekaa tuntia liikuntaa, kummallakin pelattiin sählyä. Joo hävittiin 1-4, koska vastapuolella ne "parhaat" pelaajat otti pelin tosissaan ja ne oli aika... Mutta...

Kolmannella tunnilla oli joku vatun metsäkysymys juttu joku ihme testi kumminkin, se oli ATK luokassa Sireenillä.

Neljännellä tunnilla oli kuvista ja me leikattiin jotain ihme ympyröitä.... Hjee Mä oolin eka joka otti punasen paperin kaikki muut sitten otti harmaan. Mutta sitten 3 muutakin tyyppiä otti punasen paperin... Mutta...

Viidennellä tunnilla oli enkkua ja kuten aina minä olin se joka viittas lähes joka kerta...

Sellasta koulussa.

Nyt äänestän yhteen Youtubesta löytyneeseen Peoples choice awardsiin.

Mutta meen toiselle tietsikalle tekemään sen Sims 2 tarinani loppuun kun "DallasPulla" sitä pyysi. (Joo en ole ihan seinähullu! "DallasPulla" on sitten nimimerkki. Btw, ihana nimimerkki! Niin että pulla ei pyytänyt mua kirjoittaa sen loppuun...) <---- Tosta sai päivän naurut!!! ;D

Mutta heippa! Laittakaa kysymyksiä, kyllä kiitos! En ole saanut viikkoon kysymyksiä! Ehdotuksia jne... Mutta kommenttia silti... Moikka!

PS. Kirjoitan vielä tänään jotain tänne.

PSS. Käy tsekkaamassa Sims 2 blogini! Osoite löytyy sivun reunasta... ---->