Heiiiii!

AaAaAaAaAaAaAaAaA  Ask Shane on MoMoMoMoMoMon Mondays! Joo katson Shane Dawsonin videoita Youtubesta!

Elikkäpäs kerron  nyt mitä tänään on tapahtunut....

Vattu!

Mä vaan kuuntelen nyt Rihannaa enkä kirjoita vaikka pitäs.... Hehhh....

Just gonna stand there and watch me burn.....

Joo mä vaan kiljun Love the way you lie  laulun  sanoja....

Noniiiiiin.

Tänään oli koulua vaan yhteen... :D Tuntien järjestys oli: Liikunta, liikunta (tyhmä sana... Liikunta...? Liii-Kunta No...) Äidinkieli, kuvis ja enkku.

Yökkk! Mä oon jauhanu tätä purkkaa noin tunnin jo nii se on pahan makunen!

Niin siis koulussa oli sijainen luokassa. Liikunnassa ekalla tunnillla pelattiin sählyä, tokalla jotain ihme ihmis-keilausta...? No Ihan sama.... (Jeeeee! Ihmis-keilausta) Noniin kiva koulu. Sitten me oltiin kahden tulen välissä.

Sitten kolmannella tunnilla piti kirjoittaa tarinaaa, mistä tulikin mieleeni. Niin että kun opettaja oli tarkastanut meidän Ainevihkot (Siiis siinä on jotai tarinoita) niin mä olin saanut tarinoista sellasia numeroita kuin: 10- 9½  9+ Että sellasia. Sain  tietää ne numerot eilen mut kerroin vasta nyt.

Joo ja sitten 25 minuutin välkällä minä ja Vekku saatiin tietää että yks kuutosluokkalainen tyttö ahdistelee sen parasta kaveria. Niin, näin tänään 2 tytön pussaavan toisiaan kolmesti. Tai no se toinen pussas sitä (huulille) ja sitte se toinen yritti päästä pois, So sad ):

Siis ei siinä ole vikaa jos parhaat kamut  pussaa(Siis jos kumpikin on tyttöi, olis aika outoo jos joku poika menis pussaamaan sen parasta kamua eli toista poikaa. Reps). Mut tossa tilanteessa jonka just selitin niin se on aika.... Mitenkä sen nyt sanois?

No mut sellasta tänään koulussa.

Ainiin meinasin laittaa tänne Lilystä kuvia (Se on mun kääpiö mamsteri) ja sitten mun rakkaasta koirasta Paukusta.  No laitan ne joskus tänne.

Tänään varmaan meen ostamaan Rihanna uuden levyn. En Rated R.ää vaan sen ihan uuden. Maybe, maybe not....

Niin ja tänään pitäs myös suostutella mama et se värjäis mun hiukset punaiseks (Rihanna tyyliä) mut kattoo nyt.

Mulla on nälkä!!!!!!

Pikku tytöllä on nälkä!

No en nyt sanois pikku tytteli mut...

Kirjoitan vielä toisen jutun tänne niistä horoskoopeista.

JUNA! Juna tulee. Joo me asutaan junaradan vieressä niin ei sen pitäs olla ihmellistä.

 

Laittakaa Kommmenttia, Kysymyksiä ja kaikkeee... :D