Hepsulivei!  Kirjoitan lyhyesti sillä pitäisi tehdä bilsan, matikan ja uskonnon läksyt. Ei siinä muuta kun matikasta tuli tehtäväksi 3 sivua ja 2 monistetta, huomiseksi! Joten tulen kirjoittelemaan ja katsomaan kommentteja iltapäivällä.

Grr... Vekkulin känny on kiinni kun mun piti soittaa sille...

Noniin, kirjoitan nyt mitä tänään on tapahtunut. Elikkäpäs aamulla heräsin ja puin... Kun olin tehnyt kaikki "aamutoimet" mietin että hmmm... uusi huulipuna sopisi todella hyvin takkiini... Ja sitten laitoin huulipunaa ja olin jo valmiiksi myöhässä. Ja KOKO päivän kaikki tölläs mua! Tosin Vekku lainas myös sitä punaa mutta silti  minua töllättiin.... Outoa.

Meillä oli se musiikin koe ja uskon että saan siitä kuutosen... Heh... Sitten meillä oli äikän tunnin tilalla liikunta tunti...? Miksi ihmeessä minua kidutetaan tänään kokeilla ja liikunnalla? Ja vikalla tunnilla oli sitten fysiikkaa.... Grr...

Ja sitten minulle selvisi että joudun olemaan koko viikonlopun ilman kamuja sillä Vekku lähtee äitinsä luokse ja Oonuli menee siskonsa luo vai minne se nyt sitten lähtikään? No kumminkin. Elikkäpäs se meinaa että minä kirjoittelen aika paljon juttui tänne.... Ellen lähde Iisalmeen shoppailemaan... Tai... Olen vaan kotona Lilyn kanssa kirjoitellen tänne...

Mutta kysäisen vielä että pitäsikö blogin pohjaa vaihtaa? Tarkoitan blogin pohjalla tota kuvaa missä on toi nainen...

Mutta menen nyt... Kommentoikaa!