Heipä hei maan asukkaat!

Kirjoitan tähän aika lyhyesti sillä kohta varmaan häippäsen syömään (se vähän riippu onko keittiössä ruokaa) ja sitten lähden Maksiin ostelemaan kaikkee. Mut aika varmasti Rihannan uuden levyn, jos siellä edes on.

Lähden ehkä Vekkulin kanssa kun Vekun pitää ostaa Elvikselle ruokaa ja pesäpuruja... Joo Elvis on sitten rotta, niin väärinkäsityksiä ei synny...

Öööm, mitä minun piti kertoa...? Aivan! Minä sain englannin kokeesta 9+ ! Odotin vähän isompaa numeroa mutta kyllä tämäkin kelpaa. Huomenna on musiikin koe ja en ole lukenut yhtään.... Ups! Unohdin musiikin kirjan kouluun... Hehh...

Kerroinko jo minä meidän näytelmästä? Enkö? No meillä on ilmaisuryhmän kanssa tekeillään näytelmä. Sen nimi on: Äly hoi älä jätä! Olen yksi juontaja ja minulla on aika paljon muistettavaa... "Häpi-häpi-häpi! Hupaa itse kullekkin säädylle! Tervetuloa Äly hoi älä jätä ohjelman heppoisen hilpeään tietovisailuun jossa vastakkain ovat oppilaat ja optettajat kannustus joukkueineen......" Sen lisäksi minulla on vielä 4 repliikkiä, Huh!

Tänään vielä sen Maksissa käynnin jälkeen (käyn varmaan myös S-marketissa) lataan netistä Sims 2 tavaroita ja sellasia, se vähän riippuu. Se riippuu mistä roikkuu ja roikkuu mistä riippuu. Niin se ei siis ole vielä varmaa.

Joo älkää välittäkö noista värikkäistä sanoista...  Oli vain hauska tehdä niitä!