Jatkan kirjotusta....

Joko luulitte että pääsitte minun höpinöistä? No U are rong!!!!

Nyt mä jotenkin unohdin mitä mun piti kirjoittaa... Grrr....

Ainiiiiiiin.... Pitäskö minun vaihtaa tän blogin pohjaa? Mielestäni se on hiukan tylsä mutta silti sopiva blogini nimelle.... Jos haluaisistte että vaihdan pohjan millaisen sen pitäisi olla? Voi laittaa linkkiä jos jaksaa....

 

Tuntuu että mä olisin sokerihumalassa kun nauran jopa omille kirjotuksille (*) mut mä oon vaan väsynyt...

(* No kuka ei naurais mun kirjotuksille...?)

Mua väsyttää mut en haluu nukkua, niin meen Vekun blogiin kattoo onko se laittanut mitään tai laittanut kommaa  mun kommien perään, paitsi että mä kirjotin ne kommat tunti  sitten  mut silti meen kattoo.....

Tässäkään kirjoituksessa ei ollut järkeää.....

~♥~By. La Oops~♥~