Hehh, aika hauska otsikko....

Kuuntelen Brooke Hoganin Dear mom kappaletta, se on hyvä!

Ja nyt kun luin kummini sähköpostiviestit kuuntelen Brooke Hogan ft. Colby O'Donis - Hey Yo!  kappaletta, its great!

Noniiiiiiin, seuraava osa Story of Enriqueziin tulee varmaan perjantain tai lauantaina...

Omg! Mun veli otti todesta mun sanat, se oikeesti laittaa Xboxin Gta pelin päälle hammastahnaa, ja nyt se huus että "Hei, miten tää lähtee tästä pois?" (Gta, on maailman paras peli tosin kielletty alle 18 vuotiailta mutta eihän se minua estä... Eikä Vekkuakaan, yhdessä aina sitä pelataan...) Nojaaaaa.......

Mulla ei oo oikeestaan sanottavaa.....

Ainiin mä opin ranskaa! Minä osaan sanoa "Minä olen La Oops" ranskaks ja samoin "tuulimylly" sanan.... (Paljonpa oon oppinut...)

Koulussa kaikki on ihan tavallista mutta mä jouduin hiku-matikka-ryhmästä keskivertoryhmään... Grr, mutta nyt ainakin oon samassa ryhmässä kun Vekku.

Mut meen kattomaan frendejä ja ssitten kirjottaa omaa tarinaa omalle läppärille ja sitten vois lukee jotain...

 

Laittakaa kommenttia, mitä teille kuuluu, jne...!

 

~♥~By. love La Oops~♥~