Kääk, en kerkeä kirjoittamaan paljoakaan kun pitäs tehdä vielä paljoon juttuja.

Mutta kirjoitan silti.

Eilen minä, Jossu ja Vekku oltiin kävelyllä ja yhtäkkiä putkahti mieleen 'että hei miksei olla Jossun isän luona yötä' joten sitten Jossu, minä ja Vekku käytiin kaupassa ja mentiin Jossun isän luokse yöks... Mut siis oltiin ihan vaan kolmestaa, oli kivaa!

Kaikkee jännää tapahtu ja en ala selittää kaikkee, hmm, niin.... Mutta ooli toosi hauskaa! Se oli aika hauskaa kun Jossu hyppäs lumipenkkaan, en kerro miksi, mutta se oli tosi hauskaa....

Tänään Vekun kanssa oltiin Maxissa ostelemassa kaikkee kivaa. Alunperin  piti ostaa vaan meikkejä mut kun ei siellä oikein ollut meikkejä. Ja kun astuttiin ulos kaupasta huomattiin että vietettiin siellä jotain 2-3 tuntia... Heh.

Ja nyt teen musiikin esitelmää Michael Jacksonista, se pitäs olla huomen valmis. :DDD

Pitäs vielä siivota huonetta ja sitten mennä suihkuun

Mä yritän kirjoittaa huomenna enemmän, paitsi että minä, Jossu ja Vekku mennään kuntosalille, niin pitää kattoo kerkeenkö kirjoittaa.

Huomaa että olen muuttunut blogin myötä, aloitin blogin kirjoituksen siksi koska oli tylsää, ja nyt ei meinaa löytyä aikaa blogille....

Mutta jooo....

~♥~By. l'amour La Oops ~♥~