Vihdoin kuvia!!! Kaikki on vuodelta 2010! Kuvat oon ottanut itse, en ole muokannut - "erikoisuudet" ovat kamerasta (kuten "poptaide" tai/ja "piirros"), kuvatekstit alla. En saanut kaikkia kuvia "kääntymään" sori! Kääntäkää vaikkapa päätä!

 

 

 

  

 Auringon lasku. Ukin mökiltä. Vesi oli tyyni ja ilma oli kirkas joten maisema oli aivan kuin peili.

 

Pihan vaahterasta syksyllä.    (Värit ovat "poptaidetta")

 

Puutarhamme suihkulähde syksyllä.

 

Minä Amy Winehouse meikkauksella. Älä näytä noin järkyttyneeltä, I'm not that ugly!!  Elikkäpäs tämä on otettu "piirroksella".

 

Hamsuni Lily korkokengässäni. (Söpö! ♥♥)

 

Minä + punaiset hiuslisäykset. Eli minä pelaamassa tuttujen luona Kuopiossa (vieläpä olin silloin voitolla!)

 

Huoneeni ovelta katsottuna.

 

Työpöytäni huoneessani.

 

Vekku and La Oops.

 

Minä + fuksia huulet!   Kuva otettu Jossun isän kämpillä.

 

Minä + minun feikki lävistys. 

 

Että sellaisia kuvia... En laittanut paljoakaa. Mutta joskus lisää.

Kommenttia! Mikä oli paras kuva jne. Jne....

 

~♥~By La Oops, From Girl who loves Lipsticks and colours~♥~