Howdy!

Joten näin tapahtui tänään:

Heräsin ja pyöriskelin sängyssä huomaten että kylkeeni sattui ihan vatusti. Sitten aloin kattoa Frendejä veljen kanssa, niinkuin aina. Ja sitten menin pelaamana Simssiä ja veli katto läppärillä American Pie 6 elokuvaa. Sitten mä kysyin veljeltäni että hakkasitko minua kun nukuin kun kylkeen sattuu niin vatusti. Sitten mun veli alko nauraa ja sano että ei. Sitten se kysy että mitä minä tein kun paukutin ovea 2 yöltä. Vaikka nautinkin syyllisyydestä en tiennyt asiasta mitään. Sitten mun veli sano että olin jyskyttänyt ovee ja huutanut kauheena yöllä. Että kiva, olen kävellyt ja huutanut unissani. Se siis selittää ison mustelman jalassani ja kipeät kädet. Että kiva. Pitääpä muista lukita oman huoneen ovi ens yönä niin en tipu portaista alas. Koska minä tiedän että kuolen tippumalla portaista sillä olen nähnyt siitä unia sata kertaa, ja minun suvussa yks tyyppi on ennustanut lentokoneonnettomuuden unissaan. Että kiva!!!

Tuo on siis ihan totta. Ja en tiedä mitä tehdä että saisin lopetettua unissa kävelemisen. Että kiva.

 

Tänään tulee blogiin kuvia! Minusta, kamuistani, talostani, huoneestani.... Kaikesta!

Ja blogiin taitaa tulla jotain muutoksia!!!

Löysin ihania lauluja YouTubesta joten tulee laulun sanoja myös!

Mutta By, by menen nyt ja tuun kohta takasin!