Sori en eilen pystynyt kirjoittamaan koska sattui "pieni" haaveri.

Eli siiis eilen oli koulussa viimeistä kertaa hiihtoa. Minä ja Vekku yritettiin olla "kunnon kansalaisia" ja mentiin oiko reittiä jotta kaikki luulis meitä nopeiks. Sitten mentiis sellaseen vatun jyrkkään mäkeen ja tietenkin -kömpelö kuin olen - minä kovassa vauhdissa tökkäsin hiihtosauvalla ylähuuleen. Ja sitten kaaduin. Ja selviskin että hammas oli lävistänyt ientä -tarpeeksi syvälle muttei ihan läpi- ja arvatkaa sattuko. 

Ja nytkin vielä sattuu, vasemmanpuoleinen ylähuuli on kivasti turvonnut. Ja kun Veeran kanssa - joka tuli eilen meille :D- mentiin shoppailemaan Iisalmeen kaikki vastaan tulijat ihan kivasti katto. Onneks se on vain turvonnut mutta sisältä päin siinä on jonkun sorttinen serenpurkauman ja on ihan musta! Että kiva.

Mutta siinä oli tarpeeks selitystä. Nyt on kuvien vuoro!

Huom kuvat on aika vanhoja - otettu vuonna 09.

Minun hieno ruoho-taide-minä kuvani.

Meidän koira Paukku! Söpö ♥♥♥ :DD

Paikka jossa vietän kesäni!

"Mahtava" minä-aurinko-outonenäni kuva.

Ihmekasvi-minä kuva.

Ruoho-minä kuva.

 

Ja siinä oli päivän kuvat!

Mutt jatkan päivää...

 

~La Oops~

PS. Ostin juuri Yön talon kolmos osan kannattaa lukea Kata-chan! Ja muutkin.