Hey! 

Eilen piti kirjoittaa mutta kun en jaksanut. Joten kerron nyt eilisestä. 

Eli noin klo 13 minä ja Jossu mentiin lenkille (matiskin lenkki) joka oli noin 5 kilometriä pitkä. Ja hölkättiin/juostiin puolet matkasta. :D Nicely one. Ja sitten puoli viideltä kunnanrantaan oleskelemaan feat. Janina (Jossun koira). Oltiin siellä kuuteen asti. Juostiin (lisää), juotiin kaakaota, leikittiin Janinan kanssa ja muutenkin vaan oltiin. Janina juoksi siellä vapaana kuin taivaan lintu (no voih, mikä vertaus). Ja ihanan päivän loppuun vielä mahtui se kun joku random nainen alko valittaa kun oltiin pidetty Janinaa vapaana ja oli tullut paukkuja hiihtoladulle (parempi latu ois ollut vieressä mutt aeipä voinut nainen siirtyä). Mut oli hauskaa. 

Sitten sen jälkeen olin ihan väsynyt. Grooh, piuh... Grooh piuh. No okei, ennen nukahtamista katoin Frendejen kahdeksannen tuokkarin loppuun. :D Ja alotin katsoa yhdeksännettä tuotantokautta. Kiva kun kotona kaikki muut inhoo Frendejä paitsi minä ja mun nuorempi isoveli. Joten äiti laitto sitten Frendit kieltoon niin pitkäks aikaa että mä siivoon mun nuoremman isoveljen kanssa meidän vaatehuoneen (kyllä me jaetaan vaatehuone). Velikään ei saanut katsoa elokuvaansa loppuun (Ace Ventura Jr. leffaa) ennenkuin siivottiin vaatekaappi. Ei siinä mennyt kun 5 min mutta jäin kattoo silti ylös sitä leffaa noin 25 min. :D Ja sitten kosto oli suloinen äidille. Tulin siis alas katsomaan Frendejä popcornin ja suklaan kanssa (äiti rakastaa suklaata) ja äiti koko ajan vinku suklaata!  Ja mun nuorempi isoveli lukee mitä mä kirjotan! Siis kurkkiii mun selän takaa ja esittää että pelais WarCraftia. Noniin nyt se ei kurki. 

Joten nyt vähän laitan selitysten sekaan tiedotuksiakin. Eli ensviikonloppuna meen ukin 75 vuotis syndeille joten lauantaina ei varmaankaan tule kirjoituksia. Ja sitten sitä seuraavana viikonloppuna meille tulee mun hyvä ystävä (tunnettu 12 vuotta) joten sillon ei välttämättä tule kirjoituksia. 

Kiva, kuuntelen Hot & Cold laulua Damon and Elena versiona. :D 

Mutta nyt alan katsoa fin-tv.stä TVD.n uutta jaksoa!

~By Love La Oops~

PS. Huomenna kouluun... Grr. Oispa vielä lomaa.

PSS. Pray for Japan! ♥