Oih, miten ihanaa on Aprillipäivä.... Se on minulle huonon onnen päivä D:

Joten sain eilen tietää että mun entinen paras ystävä (ja mun veljen ex-tyttöystävä) teki itse-murhan. Joten en ole maailman parhaalla tuulella. Se asu lastenkodissa ja oli karannut ja nyt sitten... Kuollut... Miten kaikki minun elämässä voi mennä pieleen?

*Väsynyt ja surullinen*

Mutta silti kirjoitin tänne koska tiesin että monet odottaa mun kirjoitusta....

En keksi kirjoitettavaa joten mitä piloja teitte?

Mulla on tottakai perus, laittaa tyhjään mehu/maito tölkkiin vettä ja takasin jääkaappiin. 

En muuta ole jaksanut keksiä.

Muuten tein F&F blogiin uuden kirjoituksen....

Mutta siis mitä järkeä on aprilli päivässä? Aina vaan jotakin kiusataan ja joku suuttuu tai alkaa itkeee.... Ei hyvä juttu... Ja niin ai niin, se mitä mä aluks sanoin... oli aprillia! Ei se ole kuollut! Ei ainakaan mun tietääkseni. Haahhaa. Menitkö halpaan? Kerrohan se minulle! Aprillipäivä on oikeasti mahtava, erikseen päivä jolloin voi härnätä toisia. Mutta ei muuta kun aprillia syö silliä ja juo kuravettä päälle ja....

~By La Oops~