Hello 

Joten... Oli ihan tavallinen päivä paitsi jotenkin kummasti monet tuli juttelemaan mulle tai jotain. 'Ihan epis pitkät hiukset sulla!' C'mon mulla ei ole edes luokan pidimmät hiukset! Vaan toiseks pitemmät. 'Ihan epis kuvistyö sulla, vaihetaanko?' Hmmm...

Siis oli ihan tavallinen päivä [kirjotin aluks 'perus paita' hahah] paitsi että Vekku oli poissa koulusta [Ja minä todellakin menetin kasvoni] ja että huomen on luokkaretki!

'Someday I'm a super bitch...Next day I'm your super girl 'n' I'll save the hole world. And it keeps gettin' better' Kuuntelen MP3 Christinaa.

Mä vähän ihmettelin tnään kun yks meidän luokkalainen poika [joka btw, on kuulusteluista siitä kun oli heittänyt kiven auton ikkunaan joka särky. Menee varmaan poliisiasiaks, aika varmasti] taas sano hei minulle. Se tekee sen joooka päivä. Aina kun näkee mut. No eih ehkä aina mut silti. Se on ärsyttävää. Ja Vekku siellä takarivissä pitää sen keskikokoisen suunsa kiinni, ok?

Jooh eli huomen luokkaretki. Eli koululla pitää istua bussissa tasan klo 08.15! Ja ei myöhästymisiä! Ymmärrätkö kansalainen?! Jooh, noin kaksi tuntia bussissa ja oikeen pitää pysähtyä syömään eväitä välillä! [Otan mukaan mp3.sen joten aika menee varmaan musaa kuunnellessa ellei sitten me (minä & Vekku) jutella tai jotain.]

Sitten me käydään jossain vatun museossa katsomassa niitä ylisöpöjä [täytettyjä] eläimiä. Ja olenko ainut joka näkee niiden lasisilmistä niiden tuskan..? Jos ajattelet että se on oikein, voin tulla luoksesi pyssyn kanssa ja täyttää sinut ja laittaa näytille ;) 

Sen jälkeen syödään jotain. Muut menee Raxiin syömään mut minä, Vekku ja yks Jenny jäädään syömään eväitä bussiin koska ei haluta syödä Raxissa. 

Sen jälkeen 2 h vapaata shoppailuaikaa [jolloin minä ja Vekku taktikoidaan ja mennään ehkä Mäkkäriin syömään] Elih jeeh, shoppailemaan.

Shoppailun jälkeen Tietomaahan kiertelee ja kattoo jotain 3D elokuvaa.

Sitten hups kello onkin jo 19.00 ja on aika lähteä Lapinlahdelle. 

Siinä menee noin kaksi tuntia sillä pitää taas pysähtyä jollekin ABC-asemalle. 

Eli noin 22.00 koululla ja sitten, oih ihanaa pitää pyöräillä kotio.

 

Jooh Vekku soitti joten lopettelen.

~By love La Oops~