"Baby I just wanna daaaaaaance  I don't really caaaare  I just wanna daaaaaaance I don't really care.. care.. care Feel it on the air.. Yeah"

^ Tuota kuuntelen, eli Rihannan Who's that chick-laulua, ja onpi toodella hyvä. Nyt pari päivää oon kuunnellut.

Todella kiva, nimittäin flunssa, kurkuun koskee ja on koskenut koko päivä niin paljon että sattu puhua (välillä) ja denä on ihan dukossa. Edes kuuma tee ei auta.... 

Joten olin Jossun bileissä, oli hauskaa. Lopulta päädyimme hillumaan kylälle hauskasti pukeutuneena. Mulla oli pinkit keijusiivet, musta/kimalteleva hanska ja todella outo panta jossa oli pinkki "huntu" (Varmasti prinsessalehdestä) jotka lainasin Jossulta. 

*Hatziu* <--- Aivastin jo neljännen kerran tän kirjotuksen aikana.

Tein juuri sähköpostin jonne otan vastaan s-posteja sinne saa kirjoittaa. Muttei roskapostia! S-posti ossa on [email protected]

Kiva kun iso tiestikka on "pelihuoneessa" mutta samalla tää huone on mun veljen huone, joten se meni jo nukkumaan ja nyt se vaan tuossa vieressä kuorsaa.

Minun olisi pitänyt pelata Simssiä mutten taida jaksaa, nyt vaan hakemaan teetä ja lukemaan Uusikuuta (Ihan niinkuin en olis jo lukenut sen yli 5 kertaa :D)

Huomenna yksin kotona, äiti on koulutuksessa ja veljet menee jonnekkin vattuun pilkkimään :D Aaah, maistan jo ihanan pizzan huulillani ja hiljaisuuden sävelet korvissani <3<3

Joten päivän kysymys: Tykkäättekö olla kotona yksin?

Okei mut nyt kyllä koskee niin paljon kurkkuun että pitää mennä hakee teetä-lukee kirjaa/kirjoittamaan tarinaa-nukkumaan.

Öitä, all my darlings.

Luv ya all,

XOXO, La Oops