Joo olin kirjottamassa päivästä kun joku koputti ovelle. Sitten menin kattoo että kuka siellä koputtaa. Ja se oli Jossu!!! <3 Jossu tuli koska mun puhelin oli kiinni ja hävinnyt ... 

Joten alettiin sitten juoda simaa ja juttelee perjantaista. Menen taas kerran Jossun isän kämpille ft. Jossu. Eli siellä taas kahdestaan. En jaksa odottaa!!!! Eli varmasti kunnon vappu-tuulella ollaan, tai no oltiin jo tänään. 

Eli tässä suunnitelmat:

  • Klo 16.30 Jossun isän kämpille
  • Sen jälkeen kauppaan ostamaan ruokaa, herkkuja jne.
  • Takasin kämpille 
  • Kämpillä meikataan hullusti ja pukeudutaan vappu-tyylisestI
  • Kylälle riehumaan [Yeah Baby!]
  • Jossain vaiheessa iltaa kämpille takasin....
  • Ollaan vesipallosotaa! 
  • Syödään, kuunnellaan musaa, tanssitaan ja katotaan Supernaturalia. 
  • Jutellaan jne. Ja jossain vaiheessa nukkumaan
Joten huomenna pakkaamaan... Kaikkee kivaa tiedossa. 
 
Ehkä lauantaina ukin ja mymmelin (mummon) luokse eli mökille kylpemään.
 
Voi vitsi kuuntelen The Black Eyed Peasin Hey Mama kappaletta, vaikka ei pitäis. Koska oih ihanaa se pyörii koko loppu viikon päässä.
 
Ja on taas todistettu että minä ja Jossu ollaan järkeviä ihmisiä. Sillä me mentiin - koripallon peluun ja pienen pallon heittelyn ihmekeppien kanssa - mun riippukeinuun ja laitettiin pehmusteita alle ja alettiin tippumaan vaan alas. Voi että, mitä me keksitään vappuna?
 
Joten mitä te meinaatte vappuna?
 
Mä ainakin olen Jossun kanssa (perjantaian ei edes ole vappu!) ja jne. Lähempänä enemmän tietoah.
 

Muttah menen tekee läksyt ja kattoo Salkkareita.

~By  <3 La Oops~