Howdy.

Eli olen tässä Stardollissa ja valehtelen (enkuks) jollekkin randomille joka on btw, Amerikasta. 

Mutta sellaista.

Sori on ollut kiireitä niin en ole voinut kirjoittaa! Ja noh, huomen on Jossun syndet niin tuleee vasta illalla kirjoitus.

Joten... Miten teillä menee? 

Minulla menee ihan hyvin. 

Luulis että mulla on jotain kirjoitettavaa muttei ole... D:

Oli aiemmin mutta nyt unohdin.

Ainiin, mahtavaa. Koulussa oli kahella ekalla tunnilla luistelua. Ja kun oltiin hippaa, kyllä (hippaa). Ja sitten mä seisoskelin vaan ja yhtäkkiä kaks tyttöö kaatu mun päälle ja ooh, Luojan kiitos minulla oli kypärä. Ja tottakai kaikki hoki: "Nyt ainakin todettiin kypärän tarvitsemuus..." C'mon, mulla on järkyttävä pääkipu! Mut se meni ohi. 

....

Oon nyt koko ajan kirjoittanut ihanalle kummilleni piiiiiiitkän s-postin, hän nyt yrittää selvitä äitinsä kuolemasta mikä ei todellakaan ole helppoa  ja toivon hänelle paljon voimia siihen!

Mutten oikeasti nyt voi enää kirjoittaa koska ei tule mitään kirjoittamisen aihetta mieleen. Eli huomiseen!

~By love La Oops~

PS. Käy katsomassa art blogissani uuden runon jonka kirjoitin kummilleni!