Joten tässä tulee luokkaretkikuvia, vähän myöhässä mutta nojaa.

Jos kuvat on väärinpäin... En voi mitään :D

Minä ja Vekku... Mä näytän kunnon pahikselta ton huivin kanssa [veljen huivi]

Minä laulamassa ja Vekku... Noh emt. Kuunneltiin ilmeisesti Rihanna ROCKSTAR 101 kappaletta.

Jooh siinä meidän pöytäryhmä. Saatiin kaapattua ainut pöytäpaikka. Eli vasemmalla Iitu ja Anni, ja toisella puolella onkin minä ja Vekku. [Älä kato mun ilmettä!]

Mässyti, mässyti... Syötiin koulun sämpylöitä.

Tossa näkyy oikein selvästi punaisehkot hiukseni.

Joo, älkää katsoko Vekkua.... :D Eli Kaljua Vauvaa alias Vekkua.

Jaa että mitä?

Pikku Horatiot.... ♥

Tollaset korut ostettiin toisillemme H&M.stä.

..........

Onko täällä kuvaa missä ei ole Vekku?

..........

Maailman coolein kukka, La Oops Kukka!

Hmm... Tuossa Tietomaan herkut. Mun on Snöre pussi ja Vekun muut.

Vekku.... Mitä sanoisin?

......

Ja vika kuva.

.....

 

Baby, I'm a rockstar!

 

Ihan paras laulu ♥ 

Ja hauska musa video.

Lil Wayne - Knockout ft. Nicki Minaj

 

~By ♥ La Oops~