"Nään että sinulla on ollut hyvin tuottava päivä."

Hhaha, repliikki Frendeistä. 

Mutta siis. 

Minulla oli hyvin tuottoisa viikonloppu. 

Opin ajamaan skootterilla (noin 1 minuutissa muttah), opin kuinka lyödään 'rannelyönnillä' sählypalloo jne. 

......

JÄRKYTYIN!

Mutta jatketaan.

Olen vielä yksin kotona, äiti ei ole vielä tullut, vanhempi isoveli on kämpillä ja isäpuoli on oikeastaan viemässä toista veljee.

Tänään kuunnellut Gagaa ja heti kun jaksan nostaa pehvaani (ja kauppa olisi auki) menen ostamaan sen uuden levyn. Eli äiti ei saa sitä, niinkuin sen toisen. Hahaa!

Sattuiko joku katsomaan eilen telkusta tulevan Bond leffan? Siinä oli Halle Berry ja Madonna. Ja se oli täynnä korealaisia (wink wink Kata! No ei...)

Vitsi kohta alan pelaamaan Sims 2. En ole pelannut sitä vielä tänä vuonna kertaakaan... Kai? Joo ei ole. Mutta nyt laitoin Lemmikkielämää lisäosan Vuodenaikojen tilalle. Ja sen jälkeen kun olin asentanut älysin että mun perheet meni siinä mukana (Enriquez & Blancett) joten eiköhän sanota virallisesti hei, hei sille blogille. Eli se on nyt salasanattu, mutta jos joku keksii sen niin... No kokeilkaa keksiä. Siitä tulee hauskaa. (Minulle.)

Mutta kysymys; Pitäisikö minun aloittaa kesäblogi? Siihen tulis kaikeen kesään liittyviä kirjotuksia ja kuvia jne. Olisiko hyvä idea? Kommenttia. 

 

Mutta nyt, mietitte varmasti otsikkoa (Happy B-day La Toya, Luv ya! <3). Eli tänään on La Toya Jacksonin syntymäpäivä. Ja tiedän, tiedän en ole laittanut Janetinkaan synttäreistä mitään mutta La Toya on eri asia. Ilman La Toyaa minulla ei olisi tätä nimimerkkiä tai yhtäkään näistä blogeista. Luv ya!

Tuossa on La Toyan Home kappale jota rakastan. Aina kun sitä kuuntelee tulee koti-ikävä vaikka olen kotona  :D.

Kuva

Kuuntelen alkuperäistä We are the world kappaletta. Sen jonka Michael Jackson ja Quicky Jones. Se versio on ehkä parempi kun sen Haiti-kopio. 

Mutta taidan mennä pelaamaan ja sen jälkeen katsomaan Skins'iä (Skins UK'ta)

 

~By Love La Oops~