Eli heipsuli vei kaikki mun Darling'it.

Eli tänään on se päivä jolloin kuolen. Ihan oikeasti. :D

Kotona yksin varmaan (lähes) koko päivän. Vanhempi isoveli pitäs kyllä tulla kun se ajokoulu loppuu. Mut sitten se varmaan lähtee skeittaamaan tai jotain. Äiti menee suoraan töistä Kuopioon jonnekkin messuille ja tulee jossain vaiheessa.

Ja pahin tästä on se että mulla on tylsää.

Ihan oikeasti.

En tiedä mitä tehdä.

Joten, haluaisin mennä kauppaan mutta noh en halau mennä yksin kauppaan koska silloin musta tuntuu että mä menetän mun kasvot. Siis vertauskuvallisesti. Ehkä joku ymmärtää, ehkä ei. 

Kun Jossukaan ei voi olla.... Plääh.

Mutta asiasta toiseen.

Tänään oli aikas kiintoisa matikan tunti. Opettaja oli jossain jne. Joten juttelin vaan Annin ja Lassin kanssa. Anni kerto mikskä se ei ikä halua tulla isona, sossuks ja mikä se toinen oli (Siivooja? Lääkäri?) En muista. Ja sitten me alettiin puhumaan sossuista (Sosiaalityöntekijöistä). Ja sitten ne halus tietää tarinan mun veljestä ja aloin sitä sitten selittää. Mutta oli tosi hauskaa. Voi vattu meidän vitsit. 

Ja sitten vika tunti oli musaa niin vaan laulettiin pienellä tyttöporukalla Rakkauden haudalla ja Satuprinsessa laulua. 

Ja muuten minun blogissa on piilolukija! Siis yks mun kaveri koulusta jolle annoin mun blogin ossan. Se nyt eilen luki kaikki kirjotukset! Eli heippa vaan!

 

Ainiin! Eilen illalla tai no oikeastaan enemmän yöllä opin miten tehdään oma musavideo. Siis sellanen mihin laitetaan musa ja kuvat. Kai siten voi tehdä jonkun elokuvankin. Tai no se on siihen tarkotukseen muttah. Tein Nicki Minajin Your Love, eli se oli ihan eka ja sitten toinen oli kun löysin minun ja mummon kesäkuvia. Varmasti pitää xD.

Mutta sillä tavalla vosin tehdä jonkun kappaleen Youtubeen. Jos nyt joku päivä jaksais.

 

Tällä Viikolla ei ole nyt tullut Perfect Escape blogiin nyt kirjoitusta mutta varmaan jotain vielä tulee. Ainakin joku novelli. Pitäs kattoo joku elokuva tai kuunnella jotain musaa mistä sais inspauksen... Ehdotuksia? Edellinen novelli oli omistettu Brittany Murphylle (♥) 

Mutta menen nyt tylsistelemään mutta ennen sitä vähän musaa!

Kat Graham:

 

Mutta.. Kommenttia!

 

 ~By Love La Oops~