Hahhahha <----- *Klik!*

Okei joku random tyyppi soitti mulle... Ja alko jotain selittää, kiva :D

Mä luulin että mä kuolen tänään mutta mä en kuolekkaan! Vaan mä kuolen ensviikon perjantaina.(Vampire Diariesin toisen tuotantokauden päätösjakso ja sarja palaa takasin vasta SYKSYLLÄ!)

Vähän tylsää... Äiti lähti aamulla koulutukseen ja tulee huomenna illalla kahdeksan aikaan.

Jos löytäisin sen vatun kameran niin voisin ottaa kuvia ja kirjoittaa kirjotuksen siihen liittyen... Mutta plääh, ei löydy mistään.

Oih kiva, laitoin google kuvahakuun La Oops ja siellähän mun pärstä komeili... Kiva.

Jooh siis eilen oli biologian koe ja sain siitä kasin! Vähän oon hyvä! Siis en harjotellu paljoakaan ja viimeks sain 7-....

Päätin alkaa katsella mun blogia ''ulkopuolelta'' ja katsoa tarvitsenko uudistuksia.

Joo mutta tähän loppuun tälläinen "kysely" jonka oon joskus vuonna nakki tehnyt. 

 

Syntymä aika: 27.2.1998.

Horoskooppi: Kalat.

Silmien väri: Sammaleen vihreät

Hiusten väri: Tumman ruskea

Perhe: Äiti ja kaksi iso veljeä.

Lemmikit: Lily (Talvikko kääpiöhamsteri) ja Paukku (Norjanharmaahirvikoira) + akvaariokalat

Koti paikkakunta: Lapinlahti.

Harrastukseni: Ei mitään erikoista. Kotona oleskelua... Tarinoiden kirjoittelu ja toki, bloggaus.

Paras elokuva: Varmaan Rango. Monia...

Paras laulajatar: Rihanna, Kat Graham, Candice Accola... 

Paras laulaja: Michael Jackson...

Paras näyttelijä: Johnny Depp, Ian Somerhalder....

Paras tv.ohjelma: My life as Liz, Hogan knows best, Frendit jne...

Paras laulu: Nyt tänä viikkona Cheryl Colen Parachute

Paras juhla: Halloween, vappu... Mitä näitä nyt onkaan?

Mitä inhoat ihmisissä: Sitä että kun ihmiset yrittää olla liikaa samanlaisia kuin muut. Pitää olla joskus erillainenkin...

Mitä pidät ihmisissä: Sitä että ne ovat mukavia puoltuntemattomillekin. (Huh, outo sana, kai se kirjoitetaan noin)

Lempi ruoka: Italian pata ja lasangne (Italialaista ruokaa)

Lempi juoma: Appelsiini mehu, Coca-Cola (!) tee, Sprite ja vesi

Milloin viimeksi nauroit?: En muista, nauran paljon.

Millon viimeksi itkit?: Kun katoin elokuvaa.

Milloin viimeksi valehtelit?: Tänään.

Mistä pidät elämässä: Yllätyksistä!

Mitä inhoat elämässä: Tylsyyttä.

Viimeiset sanasi: Bazinga!

 

~By Love La Oops~

PS. Nyt kirjoittamaan tarinaa Perfect Escapeen...

PSS. Kertokaahan ihmiset mikä on teidän lempivärinne, selitän myöhemmin miksi...