Eli tätä kuunnellen. On jo mp3.ssa vaikka julkastiin vähän aikaa sitten :D

Tuota katsoessa voi todeta että Nickillä on iso peppu, ei mene housujen vetskari kiinni :D

Mutta myönnän että olen Lil' Nicki Bitch, (eli Nicki fani).

Ja tässä toinen mihin rakastuin...

 

Eli eilen ei tullut kirjoitusta koska en ollut kotona koulun jälkeen ja lähdin noin. klo. 16.30 Kuopioon. Eli kerron nyt eilisestä:

Eli koulussa saatiin idea (minä, Vekku, Jossu ja Niksu/Ninsku) että mennään yhdessä koulun jälkeen leikkipuistoon. Jossun ja Vekun piti jäärä koulun jälkeen niin minä ja Niksu juteltiin ja kiikuttiin koulun pihalla. Sitten kun Jossu ja Vekkukin tuli niin mentii  sinne puistoon. Ja juotiin Pommac'ia (kirjotetaanko se noin?)... Ja sitten minä ehdotin että sovitaan kaikki riidat jne. Tottakai tyttöporukassa on kaikkee ******. Joten sitten me juteltiin ja selviteltiin kaikki jutut.  Selvis aika paljon kaikkee mitä joku on sanonut mitä ei ois sanonut jne. Jossu sano että tämä oli huono idea, mutta oliko se? Sillä sain selvitettyä kaikki jutut Niksun kanssa. No kattoo miten tämä nyt etenee. 

Ja sitten kun tuli sieltä niin suoraan Kuopioon Kodin Terraan mikä oli muuten aika pettymys, olihan siellä ihan  hyviä juttuja mutta aika vähän oli tavaroita. Ostin omaan huoneeseen kaikkee :D

 

Ja tänään pitäis siivota huone ihan kokonaan. Siis ihan puti-puti-puti-puti-puti puhtaaks. Muuttelen joidenkin tavaroiden paikkoja jne. Ja noin viideltä isäpuolen kämpälle harjottelemaan kokeeseen ja samalla äiti laittaa siellä kukkapenkkiä... 

Aihniin, ihanaa tänään oli yllätys koe, taas! Maanantaina oli yllätys matikan koe ja tänään oli äidinkielen koe. Hohhoijaa. Huomenna fyken koe VOI VATTU UNOHDIN FYKEN KIRJAT KOULUUN, I'M SO DEAD! ja perjantaina on enkunkoe. 

Im so dead. Nojaa en mä muutenkaan ois saanut hyvää numeroa. Hah, I'm still dead.

Tänään koulussa olin Jossun ja Pommactytön kanssa (Oonuska) ja hypittiin hyppynarua. 

Mutta meen nyt siivoomaan.

Kommenttia <3 :D

~By La Oops~