Kyllä. 

Olen hulluna Pocket Full of Sunshine lauluun. Tässä syy:

Kyllä, katsoin toissapäivänä Easy A elokuvan. Ja se on ihan älyttömän hyvä, varmaan katson tänäänkin. 

Tässä koko laulu:

Ja kyllä, se laulu on jo minun MP3'ssa.

Hahaa. 

Mesessä Kata-chanin kanssa. Meillä on hyvin kiinnostava keskustelu, tällä hetkellä aihe on Kata-chanin purkka, aiemmin oli keilaus. :DDD

Voi vitsi äiti kiusaa minua. Se kerto että mulle on joku yllätys tai jotain lauantaina kun meen mummon kanssa mummon serkkujen tapaamiseen. Tai johonkin tälläseen. Äiti vaan aika nauraa kun meen ohi ja sanoo: "Kyllä ärsyttäs jos en itse tietäis." Vatun ukki kun meni paljastamaan sen äidille. Ja minullehan ei voi kertoa mitään. 

Mutta oikeasti, rakastan yllätyksiä. 

Kerran Veera (joka tulee huomen meille ! :D) järkkäs sellasen yllätyksen että yks meidän kaveri tuli Veeran luokse yöks samaan aikaan kun minäkin olin siellä. Se oli tosi kivaa. Näytin varmasti aika viisaalta kun huivi silmillä kävelin kadulla :D Voi vitsi kun ikävä sitä kaveria. Se on nyt karannut laitokselta ja ties missä... Muttah. 

Aikas kiva, minähän aiemmin kerroin että ostin Verivala kirja, mutta minä EN TODELLAKAAN LUE SITÄ LOPPUUN! Että nice. Ai miksikö en lue? No koska pääosahenkilö kuolee. 

Menisin ulos jos siellä olisi mitään tekemistä. Pitää kumminkin auttaa äitiä talon siivoamisessa koska remontti on nyt ohi! Yeah Baby!

Mutta grrr.... En nää Jossua vähintään viikkoon. Se lähti tänään Hesaan ja tulee vasta viikon päästä. Eilen me hyvästeltiin ainakin kuus minuuttia ja halattiin. Ei ole kiva olla erossa niin pitkään. Ei todellakaan. 

Mutta minä menen ennenkuin taas alan laulaa Pocket Full of Sunshine laulua.... 

~By Love Lady Oops~