Ei hitto. 

Ryan Dunn on kuollut.

Kuollut. 

Kuollut.

(Kuollut...)

Ja teillä ei ole pienintäkään hajua kuka Ryan oli. 

Eli oletteko ikinä katsoneet Jackass elokuvia tai Jackass sarjaa?

Minä olen. 

Joten Ryan Dunn oli yksi Jackass tyypeistä. 

Ei hitto, se oli just viidenneks paras niistä tyypeistä. 

Tuolta luin. Klik.

----

Tulin tänään Jossun isän kämpiltä kun oltiin siellä yötä. Vitsi siellä oli hauskaa! Varmaan parhain siellä vietetty aika ikinä! Pelattiin koululla korista, leikittiin iiiiisolla traktorin renkaalla, tehtiin savinaamio, tehtiin sitrusnaamio, katottiin You, me & Dupree elokuva (Hyvä oli!), katottiin Supernaturalia (<3), kuunneltiin Rihannaa & Katy Perryä, juteltiin, syötiin mässyä (karkkia), syötiin pizzaa (ja sipsiä ja keksiä ja viinirypäleitä), hypättiin parvekkeelta alas ja kivuttiin ylös (ei siis korkealta, vaan parvekkeen ja maan välissä oli suunnilleen vaan 2-4 metriä), juostiin ja naurettiin. Ja kaikkee kivaa.

Voi vitsit, haluasin pian sinne uudestaan.

Eli tänään olen katsonut yhden Frendien jakson nuoremman veljen kanssa olen pelkästään katsonut  True Bloodia. Ihan oikeasti. Koko päivän. Tosin oli mulla latauksessa TVD'n jakso mutten ole jaksanut katsoa. 

Hohhoijaa jatkan TB'n katsomista. 

Ainiin, huomenna isoveli täyttää 18! Hyvää syntymäpäivää!

~By Love La Oops~

Ps. Kuuntelen Anya Marinaa....

All The Same To Me <3