Niin, kello on 8:35. 

Ja hitto, menin nukkumaan neljältä. Siis aamulla. 

Nyt mietitte miten ja miski heräsin näin aikaseen. 

No, sanotaanko nyt vaikka että 'Tin-tin-tin-tidin-dididin' 

Eli puhelin soi. 

Ja kuka soitti?

"Öö moi tuu avaamaan ovi mulla vessahätä."

Eli Vekku ja Jossu. 

Ja ne kertoi hyvin kiinnostavan tarinan siitä missä ne oli ollut yön ja kenen kanssa. 

Sanotaanko nyt vaikka että jos mun mummo, kummi ja eno ei lukis tätä blogia, jihuu olisin kertonut sillä tämä on sisäpiiri-tietoa!

Sanotaan nyt vaikka että Vekku ja Jossu löyti meille homopoika kamut. Ei poikaystävät vaan poikapuoliset homo ystävät. Harmi ettei ne oo oikeesti homoja mutta pikkuvikoja. 

Jaa, onneks äiti lähti ukin mökille eilen. 

Eikä eilisen illan kokemus ollut mikään jihuu kokemus sillä näin veljeni ensimmäisen kerran humalassa. HALOO, TÄYSI-IKÄISEN VELJEN. Mutta kyllä mä sain sen nukkumaan. Ja tuossa se nyt nukkuu ihan majavalta näyttäen. 

Ja arvatkaa mikä oli myös kiva tietää? Oikein vatun kiva? No että Vekku ja Jossu oli nähnyt mun nuoremman veljen ja minun entisen parhaan kaverin S-llä penkillä istumassa. Ja arvatkaa mitä? Minä revin sen vatun pään irti jos ja kun ne seurustelee. Jos joku kysyy Tumppi on asian todistanut. Ja Vekku ja Jossu. 

Ja kiva, nyt en saa unta. 

Mutta ainakin sain mun oikeen jengin! Mun ja Vekun jengi ei toiminut eli lisää henkilöitä vaan sekaan ja butum, uusi jengi!

Eli nyt kadun jo kirjoittavani tämän. 

Aika sensuroitua meininkiä, eli ihan omista syistä en voi paljastaa vaikka oiskin aikamoiset juorut huulilla.  

Mutta loppuun mun lempparilaulu [RAAH, RAAH!] oikein kauniiden sanojen kanssa. Ahaa tää on sensuoitu Mutta siis Nicki MInajin ja Eminemin alter-egot laulaa tässä; Slim Shady & Roman:D

Mutta joo. 

Raah, raah like a dungeon dragon!

~By Love La Oops~