Kaunis päivä tänään. 

Äiti on juusto- & viinijuhlilla. 

Istun sängyllä, pelihuoneessa, päälläni uusi ja täysin oma Hood Boyzin huppari ja veljet istuvat edessäni pelaamassa ET.tä. 

Veljien kaveri on toisessa huoneessa katsomassa telkkaria. 

RAAH, RAAH DUNGEON DRAGON!

Roman's Revengea kuunnellen.

Kohta aletaan katsomaan Taru Sormusten Herrasta elokuvaa pitkästä aikaa. 

Käytiin äsken ostamassa limsaa - äidin rahoilla. 

Eilen olin Jossun ja Vekun kanssa Jossun isän kämpillä. Katottiin kaksi elokuvaa jne. Oli hauskaa. 

Ei ole kiva, nyt kun oon roikkunut veljien kanssa niin on ollut tosi hauskaa, ne jopa suostu katsomaan mun kanssa Taru sormusten herrasta leffaa. Ne muuttaa kahdessa viikossa. Kun nyt nuorempi velikin muuttaa pois. Äärgh.

Ja sitten minä ja äiti asuttais kahdestaan. 

Mutta me Jossun kanssa ajateltiin että se vois muuttaa meille :D

No ei. 

No joo. 

Ei. 

Mutta joo. 

Anyway, tätä kuuntelen ja tähän lauluun tein itse videon omalla läppärillä. 

Oonko mä kertonut että mä teen videoita?

Eli teen niitä mutten laita niitä nettiin esim You Tubeen. 

Nojaa. 

Nyt meen katsomaan sitä leffaa. 

Eli aikas turha kirjoitus mutta milloin ei?

~ Lady Oopsie