(Kuva)

Eli tuolta Lindsay Lohan näyttäysi jos hän olisi vampyyri! (Tai kannibaali)

.........

Okei. 

Olen yksin kotona, äiti töissä ja veljet mummon ja ukin luona tekemässä "kesätöitä". 

Olen yksin kotona ja kikattelen itsenäni. 

Kikati, kikati. 

MIKÄ MINUA VAIVAA?! 

Hihihiihhihihiii.

Jaaha, kirjoitin just yhdenTrue Bloodin näyttelijän blogiin jossa se kirjoittaa siinä hahmona joka on Jessica. 

Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena

(Kuva)

Tässä siis "Jessica". 

Jaaa'a. 

Voi vitsit kun mä haluaisin niin kovasti ystävän joka tykkäis vampyyreistä & The Vampire Diariesista jne.... 

Grr, joten nyt mun pitää jutella teille ja te ootte ihan "hohhoijaa". 

Nice. 

Eli en ole nyt kirjoitellut tähän blogiin paljoa, koska aikani on kulunut Material Girlissä kirjottaen. 

Ja Perfect Escapessa. 

Pitäisi kirjoitella jatkoa joko Dancing Deathiin tai You Wont Bring Me Down - tarinaan. 

Kumpaankohan kirjoittaisin?

No, laittakaa kommenttia kumpaa jatkan (voitte lukea niitä Perfect Escapen sivulta linkki reunassa -->).

Meen nyt suoristamaan hiuksiani. Ei nimittäin ole muutakaan tekemistä. 

 

~By Love La Oops~