I. Sinulla on…
[] pikkusisko/pikkusiskoja
[] pikkuveli/pikkuveljiä
[] isosisko/isosiskoja
[x] isoveli/isoveljiä
[] kaksonen
[] puolisisarus/puolisisaruksia
[] sisko-/velipuoli(a)

II. Teitä on yhteensä…
[] 2
[x] 3
[] 4
[] 5
[] 6
[] enemmän, montako:

III. Olet…
[] esikoinen
[] keskimmäinen
[x] kuopus

IV. Ikäero perheenne nuorimman ja vanhimman lapsen välillä on…
[] alle vuosi (kaksoset)
[] 1-2 vuotta
[] 3-4 vuotta
[x] 5-9 vuotta
[] 10 vuotta tai enemmän

V. Tulet sisarustesi kanssa toimeen…
[x] erittäin hyvin
[] hyvin
[] joten kuten
[] huonosti
[] erittäin huonosti
[] en lainkaan

VI. Riitelette…
[] usein
[x] silloin tällöin
[] harvoin
[] vain ääritapauksissa
[] emme riitele
[] …koska emme ole minkäänlaisissa väleissä

VII. Sisarustesi kanssa voit…
[x] halata
[] pussata
[x] nauraa
[x] jutella
[x] puhua syvällisiä
[] puhua puhelimessa
[x] puhua mesessä tai vastaavassa
[x] vitsailla
[] leikkiä
[x] pelata
[] urheilla
[xx] katsoa telkkaria
[x] olla tietokoneella
[x] laittaa ruokaa
[] shoppailla
[] painia
[x] uida tai saunoa
[] vaihtaa vaatteet samassa huoneessa
[x] lainailla vaatteita
[x] nukkua samassa huoneessa
[] nukkua samassa sängyssä
[] syödä samalta lautaselta
[] soitella pilapuheluita
[x] tekstailla
[] telttailla
[x] lähteä kotimaan matkalle
[x] lähteä ulkomaan matkalle
[] lähteä festareille
[x] kuunnella musiikkia
[x] …josta molemmat pitävät
[x] mennä leffaan
[x] harrastaa jotain yhteistä
[] jakaa samoja kavereita
[x] jakaa polkupyörän
[] jakaa saman huoneen
[x] jakaa pizzan
[x] jakaa tietokoneen
[x] …ja telkkarin
[xx] …vaikka se tuottaakin välillä vaikeuksia
[x] käyttää samanlaista vaatetta
[x] …yhtä aikaa
[] kertoa, että rakastat heitä

VIII. Ihailetko sisaruksiasi?
[] kyllä
[] en
[x] en tiedä
[x] ihailin joskus pienenä

IX. Voisitko sanoa (ketään) sisarustasi parhaaksi kaveriksesi?
[] kyllä
[] en
[x] riippuu kysyjästä
[x] riippuu tilanteesta

Gallup

 

Minä? 
[?] Olen alle 155cm
 
[x] Ajattelen joskus olevani ruma
 
[ ] Rusketun helposti
 
[x] Toivon että hiukseni olisivat eri väriset
 
[ ] Minulla on kavereita jotka eivät ole koskaan nähneet luonnollista hiusväriäni
 
[ ] Minulla on tatuointi
 
[x] Minulla on / on ollut hammasraudat
 
[x] Menisin plastiikkakirurgille jos se olisi 100% riskitöntä ja ilmaista
 
[x] Tuntematon ihminen on kehunut ulkonäköäni
 
[x] Minulla on yli kaksi lävistysta
 
[ ] Minulla on lävistyksiä muuallakin kuin korvissa
 
[ ] Minulla on pisamia
 

Perhe
 
[ ] Olen kiroillut vanhemmilleni 
[ ] Olen karannut kotoa
 
[ ] Minut on potkittu ulos kotoa 
[ ] Biologiset vanhempani ovat vielä naimisissa
 
[/] Haluan isona lapsia
 
[ ] Minulla on lapsia
 

Koulu / Työ

 
[x] Olen koulussa
 
[ ] Olen töissä
 
[x] Olen nukahtanut koulussa / töissä
 
[x] Teen lähes aina läksyt
 
[x] Olen ollut poissa koulusta yli viikon 
[ ] Olen reputtanut ainakin kaksi ainetta yhden vuoden aikana 
[ ] Olen varastanut jotain koulustani/työpaikaltani
 
[ ] Olen saanut potkut
 

Nolot jutut

 
[x] Olen röhkinyt nauraessani
 
[ ] Olen nauranut niin paljon että olen alkanut itkemään
 
[x] Olen liimannut käteni johonkin
 
[ ] Housuni ovat revenneet julkisella paikalla
 

Terveys
 
[ ] Synnyin jonkin taudin kanssa
 
[ ] Olen saanut tikkejä 
[ ] Olen murtanut luuni 
[ ] Kitarisani on leikattu
 
[ ] Olen istunut lääkärin vastaanottohuoneessa kaverini kanssa
 
[ ] Viisaudenhampaani on poistettu
 
[ ] Olen joutunut vakavaan leikkaukseen
 
[x] Minulla on ollut vesirokko
 

Matkustus
 
[x] Olen ajanut yli 100km päivän aikana
 
[x] Olen ollut lentokoneessa
 
[ ] Olen ollut Kanadassa 
[ ] Olen ollut Mexicossa
 
[ ] Olen ollut Niagaran Putouksilla
 
[ ] Olen ollut Japanissa
 
[ ] Olen ollut Amerikassa 
[ ] Olen ollut Afrikassa
 

Kokemukset

 
[ ] Olen eksynyt omassa kaupungissani 
[ ] Olen nähnyt tähdenlennon
 
[ ] Olen toivonut tähdenlennon aikana 
[ ] Olen ollut yökkäreissä julkisilla paikoilla 
[x] Olen painanut kaikkia nappuloita hississä
 
[ ] Olen ollut laskuvarjohyppäämässä? 
[x] Olen pelannut pullon pyöritystä
 
[x] Olen juonut yhden tölkin maitoa tunnin sisällä
 
[x] Olen ollut hiihtämässä
 
[x] Olen ottanut lumihiutaleita kiinni suullani
 
[x] Olen nähnyt revontulet
 
[x] Olen istunut talon katolla
 
[x] Olen ollut taxissa? 
[ ] Olen syönyt sushia
 

Ihmissuhteet

 
[x] Olen sinkku
 
[ ] Olen varattu
 
[ ] Olen kihloissa
 
[ ] Olen naimisissa
 
[ ] Olen ollut sokkotreffeillä
 
[ ] Minulla on nyt ikävä jotakuta
 
[ ] Minulla on ollut tunteita jotain ihmistä kohden joka ei tuntenut samoin
 
[ ] Olen sanonut jollekin että rakastan häntä vaikken oikeasti rakastanut
 
[ ] Olen sanonut jollekin etten rakasta häntä vaikka oikeasti rakastan? 
[x] En ole ihastunut / rakastunut tällä hetkellä
 

Rikollisuus / Rehellisyys

 
[x] Olen tehnyt jotain mitä olen luvannut itselleni olla tekemättä
 
[x] Olen livahtanut kotoa ilman lupaa
 
[x] Olen valehdellut vanhemmilleni olinpaikastani
 
[ ] Minulla on salaisuus mitä en ole kertonut kellekkään
 
[x] Olen huijannut pelissä 
 
[ ] Olen huijannut kokeessa
 
[x] Olen kävellyt punaisia päin
 
[ ] Olen ollut nyrkkitappelussa
 
[ ] Minut on pidätetty
 

Huumeet / Alkoholi
 
[ ] Olen juonut alkoholipitoista juomaa
 
[ ] Juon säännöllisesti? 
[ ] Olen sammunut
 
[ ] Olen sammunut viimeisen kuuden kuukauden aikana
 
[ ] Olen käyttänyt huumeita
 
[ ] Olen ottanut särkylääkkeitä vaikka en tarvitsisi niitä
 
[ ] Olen ottanut yskänlääkettä vaikken olisi tarvinnut
 
[ ] Minulla on todettu masennus
 
[ ] Käytän masennuslääkkeitä
 
[ ] Minulla on anoreksia tai bulimia
 
[x] Olen nukkunut koko päivän
 
[ ] Olen satuttanut itseäni tahallisesti
 
[ ] Olen herännyt omaan itkuuni
 


Random

 
[ ] Laulan hyvin 
[ ] Olen varastanut tarjottimen pikaravintolasta
 
[ ] Katson uutiset säännöllisesti
 
[ ] En tapa ötököitä
 
[ ] Kiroilen usein
 
[x] Laulan suihkussa
 
[ ] Olen aamuhenkilö
 
[ ] Maksoin kännykkäni soittoäänestä
 
[ ] Rakastan urheilua
 
[x] Rakastan roskapostia
 
[ ] Olen kopioinut yli 30 levyä yhdessa päivässä
 
[ ] Kokkaan hyvin
 
[ ] Lempivärini on joko valkoinen, vaaleanpunainen tai sininen
 
[ ] Olen ollut yökkäreissä koulussa
 
[x] Osaan ampua aseella
 
[x] Nauran omille vitseilleni
 
[ ] Olen internetissä 24/7 
[ ] En pysty nukkumaan jos huoneessa on hämähäkki
 
[ ] Kutian erittäin helposti
 
[ ] Pureskelen kynsiäni
 
[x] Minulla on hyvä kasvomuisti
 
[x] Minulla on hyvä nimimuisti


Gallup

 

Näät kadulla irtonaisen jalan : 
[ ] Hyi stna !! 
[ ] Ei kun mysteeriä selvittämään! 
[ ] iu iu iu ! hyi siis D44 
[x] Jollain kävi huonosti.. HAHAHAHAHHA. hehehe. KAMERA! 
[/] Hm? Mikä toi on? *tökkii kepillä* 

Jouluaattona piipusta alas tulee Britney Spears : 
[x] BRITNI ! wuhuu! 
[ ] siis wtf ? 
[ ] öö.. en oo ihan terve . 
[/] jyy wana piis of mii?! 
[ ] *köhköh* *reps* 

Menet autolla vaatekaupan ohi, jossa kaikki vaatteet ovat alessa 70% : 
[ ] Isi! Käänny takas! 
[ ] 70% !! kai nyt enemmänki voi tiputtaa ;O 
[x] Äiti hei? Voiks lainaa vähä rahaa.. ..ja kääntyy! 
[ ] No ihsma. Voin kulkee täs villapaidaski. 
[ ] O_O Iskää... Tuol ois 70% ale, voisitkos kääntyy? "EN." No nöff.. 

Vanhempasi pakottavat sinut karate-leirille : 
[x] hojooowhai! hhaijaaa!! 
[ ] Äiti iskä ! EIIII 
[ ] Jee karatee! 
[ ] Ne nolaa mut jokakerta -.-'' 
[ ] whiiiuu.. Kijai vaan. ;D 

Röyhtäiset tunnilla, kaikki tuijottaa : 
[x] no mo ? 
[ ] hups *punastuu 
[ ] hei, iha normaalii! 
[ ] VAHINKO! *juoksee vessaan 
[ ] No ups, haittaaks!? 

Saat synttärilahjaksi koiranpennun : 
[x] Voiiii! kiittikiittikiitti !! 
[ ] En mä tota toivonu! 
[ ] No hyi! Mikä kurttu 
[ ] ostan sille diamond kaulapannan, purulelun, vinkulelun, vien sen lenkille.. plaaplaaplaa !! 
[ ] Ui, söde. Mä kyl kasvatan ton hyvin ja annan sen nimeks.. öö... 

Kun heräät aamulla kyseinen koiranpentu järsii varpaitasi : 
[ ] Ihaana ! 
[ ] saapasvana rakki! Pois hus!! 
[x] Onkohan sillä nälkä ?? 
[ ] Pure vaa. Koht saat turpaas! 
[/] Hä..!? Mnh.. Ihan sama.. 

Joku haukkuu sinua lissuksi : 
[x] lollollol! Ittevaa on . 
[ ] Kiitti! Tota mä vaan toivoinki :* 
[x] Tosta saat pum* ja tosta! pam* 
[x] Älä viitti, oot vaan kateellinen! 
[x] No jee..... -_- 

Kaverisi on leikannut hiuksesi lähes kaljuksi, aamulla kun heräät : 
[x] Noni tää riittää! Seuraava osottees on hautausmaa!! 
[x] Osta mulle peruukki! 
[x] yhyyhyhynyyyh!! Mun hiukset 
[ ] aah! iiihana <3 kiitos. 
[ ] Kaivaks nenästäs verta? Mein mää enn. : D 

Saat kuulla että olet sukua Madonnalle : 
[x] aijaa 
[ ] UMZZZZ IHAKS OIKEESTI !!!???!!? IIIIKHHHHHHH 
[ ] joo nii varmaa 
[x] :O täst riittääki kerrottavaa kavereille ! 
[ ] Tä? Niin madonnamille? 

Erehdys: Pamela Andersonille : 
[ ] kuka se o ? 
[ ] no hyi heviletti ! 
[x] en usko 
[x] VIELÄ ENEMMÄN KERROTTAVAA KAVEREILLE !!!! 
[ ] *hyppää ikkunasta ulos* 

Voitat lotossa 4 000 000 € : 
[x] normii 
[ ] OMG ! 
[ ] lahjotan ne hyväntekeväisyyteen 
[ ] NYT VOIN OSTAA SEN LAMBON JA UUDEN HIMAN MEREN RANNALT JA JA JA.. 
[x] yay, nyt itelle jotain pientä kivaa :) 

Kuolet tylsyyteen : 
[ ] täh ? 
[x] ainaha mä 
[ ] X__________X 
[ ] joo nii varmaa 
[x] yleensä juu tietty, mro 

Vanhempasi päättävät ostaa sinulle oman ponin : 
[ ] AWWWWWWWWSS KIIOSSS ! tätä mä oon aina halunnu ! <33 
[ ] O______________o 
[ ] myyn sen pois 
[x] öö.. hetkonen.. mitäs vattua ? 
[ ] Danke, lahjotan sen ratsastuskoululle 

Marilyn Manson tulee yöllä herättämään sinua : 
[ ] OO NY JO HILJAA STNA JA ANNA MUN NUKKUA !! 
[x] O___________O M-MARILYN MANSON ?????? 
[ ] UI herttileeri <3 *halaa* tuu tähä viekkuu nukkuu 
[ ] painu hevlettiin siitä. 
[ ] Kuka? 

Hän kertoo rakastavansa sinua : 
[x] sori, en oo homo. 
[ ] wtf ?? 
[ ] joo nii varmaa. 
[ ] AWWWWWWWSSS MENNÄÄKS NAIMISIIN KULTA ??! 
[ ] Ja kuka se ees oli? 

Hän tarjoaa sinulle 500 000 000 dollaria jos menet hänen kanssaan naimisiin : 
[ ] oisin mä ilmatteekski suostunu.. 
[ ] NO KYLLÄHÄ MULLE RAHA KELEPAA 
[x] ei sil nii paljoo rahaa oo 
[ ] sori, en suostu. 
[x] MUT KUKA NAKKI SE EES ON!? 

Olet unohtanut tehdä matikan läksyt : 
[ ] normii 
[ ] jaa-a 
[ ] OMG OMG OMG MITÄ MÄÄ NYT TEEEEEEEEEENNN ??? SOMEONE HELP MEEEEEEEEEEE 
[ ] yhyyy ;< 
[x] iiks. ope tappaa mut *tekee ne äkkii:D* 

Tämä testi loppuu nyt : 
[ ] jeshh 
[ ] aha 
[x] no voe voe 
[x] EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 
[x] ;< Moikka.. Paipai

Gallup

~ La Oopsie