Jaaha.

Että tälläistä.

Koulu alkoi keskiviikkona.

Ihan mahtavaa, ylä-asteella sentään jotain tapahtuu eikä kaikki ole vain joitain puutarhatonttuja ja istu paikoillaan.  :D

Koko elämän minä olen odottanut että jotaion tapahtuis. Oikeasti, elämäni on tylsää. Päivän jälkeen päivä, viikon jälkeen viikko... Nyt ylä-asteella sentään jotakin tapahtuu. Mutta ei vieläkään minulle. Olen oikeasti, ensimmäistä kertaa elämässäni Jossulle kateellinen koska kaikkea tapahtuu juuri hänelle. Ja Jossu on 'kateellinen' minulle kun minulle ei tapahdu mitään(?)'. 

Tai jotain.

Mutta jäävuoren huippu on se että luokka jolla olen (7D) on hylkiö luokka. Siltä luokalta on lähtenyt jo jotain 5 ihmistä ja nytkin luokalla on vain 14 oppilasta ja muilla on jotain 20 tai jotain. Kaikki ne jotka ei kuulu 'niihin kategorioihin' eli on joko suosittu, hiku, liikunnallinen jne on D-luokalla. Kiva.

Mutta hitto, mieluummin oon outo kun joku suosittu... Anteeksi ihmiset jotka ovat "suosittuja" mutta hitto en ala miksikään pissikseksi jotta saisin muka 'kavereita'.

Mutta entäs sitten kotona? Tavallista, äiti töissä veljet kämpillään. Nykyään en edes ole kotona päiviä.  

Mitenkäs päivät menee? Herätys 07.00. 07.45 Jossun kanssa kouluun kävelemään. Sitten koulusta kotiin feat Jossu. Joko silloin jo Jossun kanssa tai sitten neljän jälkeen Jossun kanssa kylällä tai jossain. Kahdeksalta kotiin ja jotain teen, katon tv'tä tai käyn tietsikalla. Jossain 10-11 aikaan nukkumaan. 

Eli joka päivä on suunnilleen tuollaista.

Kyllä, omaa aikaa ei näy, mutta mihin minä sitä käyttäisin? 

Niin. 

Mutta silti, miksi ajattelette että olen kyllästynyt elämääni?

Jos tiedätte vastauksen, kertokaa se minulle.

Mutta ainakin mahtavasti alkoi ensimmäinen päivä. 

Minun päällä oli Hood Boyz huppari, ihan ihka oma jonka sain veljetä kun se oli hänelle pieni. Noh, yksi ärsyttävä kasiluokkalainen tuli kysymään meiltä onko meillä (minulla, Jossulla & Vekulla) rizloja (kirjoitetaanko noin?) Eli ne jotka ei tiedä mikä on rizla selitän: rizla on se paperi johon tupakka kääritään (veljiltäoppii.com :D) Ja myö oltiin että eipä meillä ole. Sitten se tyyppi lähti pois. Myö mentiin istumaan penkeille ja juteltiin jotain siinä. Sitten se tyyppi tuli takasin koulun toiselta puolelta. Se huus yhelle tyypille "Nyt on tupakkaa, (tyypin nimi) lähetään nyt savuille..." Tai jotain. Ei siinä mittään opettaja oli siinä lähellä mutta ei ees kattonnu sinne päinkään. Sitten kun oli lähdössä nurkan taakse tupakalle se ärsyttävä tyyppi sano jotain että "Matkija, sulla on samanlainen huppari kun mulla."

Voi Luoja.

Ihan kun en sitä tietäsi että sillä on samanlainen huppari. Jottain se vielä siinä sano mutta  kellot alko soimaan joten myö lähettiin sisälle. 

Joten kiva. 

Ja minä muka olen joku joka näyttää sellaselta että se polttaa. Joopa joo. Vaikka pukeudun poikamaisesti ja oudosti ne minä ole niin vatun tyhmä että poltan. Myönnän että minulle on tarjottu tupakkaa ainakin 5 kertaa ja olen aina, AINA sanonut ei. Olen vattu nähnyt tupakoinnin huonon puolen ja en edes halua olla niin tyhmä että edes maistan tupakkaa. 

En tee samoja virheitä joita esim äitini ja veljeni on tehnyt. 

En ole mikään tyhmä. 

****

Tässä vielä Nicki Minajin Here I am kappale. 

Nyt meen syömään jotain ja sitten nukkumaan, huomennahan on koulua -.-

~ La Oopsie / "Dae"