Eli tälläistä sitten tällä viikolla -.-

Pitäs varmaan tänään käydä koululla kattomassa onko listat tullu, eli ne missä näkee kuka on luokanvalvoja jne. Ja hitto jos Jossu tai Vekku ei oo mun kanssa samalla luokalla... :(

Ja ööm veli muutta pois kotoa varmaan huomen, kun sillä (öhöm, hänellä) alkaa koulu keskiviikkona. Hahahhaha. :(

Noh, ajateltiin sitten Jossun kanssa yhdessä viettää kesän vika viikonloppu, muttah Jossun äidille se ei ehkä käy kun ne pitää jonkun tyttöjen illan tai jotain... :(

Ja täytyy nyt välissä sanoa, minä en ole ikinä ollut tyttöjen illassa, äitiä sellaset ei vois vähempää kiinnostaa -.-

Ja taas, liikaa -.- hymiöitä. 

Muttah, nyt tässä odottelen että Jossu vois lähteä minun kanssa koululle kattomaan listoja ja muutenkin vaan hengaamaan. 

Mitä silmäni näkevät?

Ulkona paistaa aurinko! Ihme on tapahtunut! Ei sada!

Ja nyt kyylään Kataa facebookissa :D

No ei.

No joo. :D

No en oikeesti -.-

Asiasta kolmeentuhannenteenviitentoista omenanpojanpojantyttärenpoikaan; Hahah, halusin vaan kirjoittaa noin :D

Voi että minä inhoon sitä ääntä kun puhelin piippaa kun soittaa jollekin -.-

Hohhoijaa

Pitäis varmaan odotella neljään saakka....

Voi Luoja että facebook on tylsä paikka.

Voi Luoja mä olen viimeinkin menettänyt järkeni. Oon yksin kotona ja kuulen jostain musiikkia mutten tiedä mistä se tulee...

Jaaha mutta nyt taidan yrittää keksiä mitä tekisin :D

~ La Oops