Forever The Sickest Kids

Eli sitäpäs nyt kuuntelen. 

Ja mitenkäs nyt tässä, kesäloman viimeinen viikonloppu. 

Blogi aika on jäänyt vähemmälle, Material Girl & Perfect Escape... Ei ole inspiraatio ole pursunnut sydämmestäni. 

Famous & Fabulous blogin tie on tainnut päättyä, lyhyt matka olikin. Hyvästi F & F...

I Love Fashion, Movies, Books and Music... On unohtunut. Kirjoituksia siihen blogiin ei ole ikinä tullut paljoa mutta silti en poista sitä, ainakaan vielä. 

Dark rose, me and shards of glass, pitäisiköhän nimeä lyhentää 'Shards of Glass'iin?

Nyt tuntuu oudolta, näin vähän blogeja. 

Mutta mitä järkeä pitää blogeja joihin ei tule kirjoituksia? 

Niin. 

Huhhuh kun on kylmä. Pitää etsiä jotain lämmintä päälle. 

Tulihan tuossa mietittyä että mitän laitan päälle ensimmäisenä päivänä koulussa nimittäin olen sitä mieltä että ensimmäisenä päivänä näytetään millainen persoona on. Eli mikä on tyylini vaatteissa? 

Ja se ongelma onkin.

Tyylit ovat minulle kuin alter egoja, niitä on monia. 

Skeittari-tyttö, ''gootti'', tyttömäinen, poikamainen, punk, rock, värikäs, hippi, funky jne....

Ja siitä sitten valita mikä kuvaa minua eniten. 

Sama kuin menisi kysymään Lady Gagalta mikä on hänen tyyli. 

- Nahka vaatteet. 

No ei. 

Kylläpäs, Edge of Glary musiikkivideon perusteella, joka on btw matkittu Billie Jeanista. Kiitos, matkijoitahan tässä tarvittiinkin. Että kivat Gagalle. 

Mutta siis, mikä on tyylini?

Mitä te veikkaisitte? 

Kysymyksiä, kysymyksiä eikä yhtään vastausta. 

Mutta meninpäs tappaman vielä viimeisen kukan minun huoneesta. Kyllä. 

Aiempi kukka, ihana punainen kaktus kuoli liikaan veteen. Minua syytettiin vaikka en ole kastellut sitä yli viikkoon koska en ollut kotona. Eli joku muu sen sitten kasteli. Tappaja en ollut minä. 

Ja sama juttu tässäkin kukassa, äiti kasteli liikaa ja se kuoli. Kun sen lehetä turistaa siitä tulee vettä, mikä ei ole hyvä. 

No onpas syvällistä, tyylistä kukan kuolemaan. 

Onpas kivaa, hiusten värjäilyä on siis luvassa lähiaikoina, tänään kävin ostamassa värin. Sen lisäksi päähän tulee vielä shokki-väriä, joten eiköhän ole aikas kiva. 

Mutta tänään iskeytyi vastaani sellainen probleema että minkä laukun otan kouluun? Mahdollisuus olisi sellainen musta valkoinenpääkallo laukku tai sellainen musta valkoinen ruudullinen laukku. Valitsin pääkallolaukun mutta pelkään että se on liian pieni. Mutta uutta en mene ostamaan.  

Kävin ostamassa jo lyijytäyte-kynän, tavallisia pyyhekumeja ja kaksi vihkoo johon voin kirjoitella ja piirrellä tunnilla :D Kyllä olen paha. Mutta se oli aikas pakollista koska kirjoittelen paljon lauluja tunnilla ja en ala kouluvihkoista repimään sivuja. En siksi koska se on väärin vaan koska kaikki kääntyy kahtomaan silleen ''Wtf, mikä ääni tuo on'' xD

Ainiin, tänään tuli koululle listat. Vekku ja Jossu kummatkin on minun luokalla! Ja samoin Nenny! Mutta yks vatun idiootti on myös samalla luokalla. No on ainakin jolle vattuilla joka päivä :D

Oli aikas hauskaa huutaa ja hyppiä kolmestaan tänään kun selvis että myö ollaan samalla luokalla. 

Huono juttu on että joku tyyppi tulee samalle luokalle kun mä ja sillä on pitkät hiukset, Jossun mukaan. Jos sillä on kauniimmat ja hyväkuntoisimmat hiukset kun minulla hitto että mä menen saksien kanssa sen luokse ja se saa uuden lookin. 

Olen pakko mielteinen hiuksistani. Kyllä. Se on se paras juttu minussa. Minut tiedetään sinä tyyppinä jolla on nätit pitkät hiukset. Ja samoin koviksena mutta ihan sama. 

Mutta nyt menen telkkua katsomaan veljen kanssa, joka tuli kotio tänään kämpiltään. 

~ Lady Oopsie/ The "D"