Kyllä.

Olen iskenyt Vuodatuksen lisäksi Youtubeen ja Facebookiin.

Kyllä, olen saarnannut facebookin turhuutta ja sen tyhmyyttä. 

Mutta ajattelin verkostautua, eli saada enemmän kavereita. 

Kyllä, olen säälittävä. 

Ja kyllä, kukaan ei välitä olenko säälittävä :D

Eli olen yksin kotona koska pojat lähti jonnekkin, kertomatta minne ja äiti on töissä. 

Ja äiti jätti pöydälle lapun jossa luki että  meidän pitää siivota ja imuroida koko talo. 

Jaaha, mitenkä minä sitten yksin koko talon siivoan?

Soitin äitille ja kysyin sitä. Ja vastaus oli: "No sovi asiasta poikien kanssa."

Kiva. :(

En ole nyt tainnut paljon kirjoitella. 

No mitenkäs minulla menee...

Veli muuttaa pian, koulu alkaa 17. päivä, tarvitsisin rahaa uusiin vaatteisiin ja koulutarvikkeisiin. 

Hyvin.

......

Ja hitot minä alan siivoamaan yksin. Tyhjensin jo tiskikoneen, siivosin hiukan keittiötä ja yläkerran vessaa.

Tylsää.

Sain uuden kirjan mutta luin sen jo. Meni päivässä, haloo ihmiset kirjoittakaa pitempiä kirjoja! Siinäkin oli vaan 350 sivua tai jotain... 

-.-

Väsyttää. 

Heräsin kahdeksalta. 

Kyllä, kiitos Vekun. 

Voi Luoja oikeesti.

Mun on kyllä aika turha tänne kirjoitella mitään kun ei täällä kukaan käy, lukijat on ilmeisesti jossain reissussa.

Ja kiva, ainut minne minä oon lähteny tänä kesänä on mummon ja ukin luokse ja sitten kummin luona käymään. 

Eli periaattessa oon ollut vaan kotona tai palloillut kylällä.

Mutta nyt menen.

~ By La Oops