Jaahaa. 

Piiiiiiiiiiiiitkästä aikaa kirjoitus. Niin. Oli tarkoitus kirjoittaa aiemmin. Mutta eipäs ole ollut aikaa.

Niin, veljet tuli eilen kotio. 

Yhyyyyyyyyy, tässä läppärissä on lapsilukko joten en voi katsoa Britney Spearsin Criminal musiikkivideota. Nooniin, veli kerto sen salasanan. 

Mutta ihanaa meillä on muutto meneillään. Nimittäin äitin uusi mies muuttaa meille ja minä muutan suoraan helvettiin. No ei. 

Ja mitäs kirjoittaisin?

Olin eilen nuokkarilla yökahvilassa. Jaa öö, Mammu teki minulle musta-valkoisen korun. Ja yks poika alko mulle selittämään että sen entinen tyttöystävä meikkas aina samalla tavalla kun minä tai jotain... Kun mulla oli kimaltelevat vihreet meikit silmissä. Jaa. Ja sitten Mammu halas minua ja sano että katoon käsistä kun oon niin laiha. Aha. En kyllä ole mutta.

Huomenna on isänpäivä/isäinpäivä... (?) Joo ukki ja mummo tulee käymään ja kai eno ja sen avovaimo. -.- Ei kyllä nyt yhtään jaksais.

Doddiin nyt minulla loppu virallisesti aiheet mistä puhua. 

Joo.

Löysin uuden lempibändin. Nimittäin The Pretty Recklessin. 

Tässä yksi lempilauluistani: 

Mikä on lempibändinne/lempilaulajanne?

Ei mulla oo mitään oikeestaan sanottavaa.

Mutta! Seuraava kirjoitus on varmaankin musiikkista. 

Mutta eikun hei.

~ La Oops