Its time to change subject.

Niin en tiiä. 

Kävin tuossa viikonloppuna Tallinnan laivalla. Ja oih, äiti osti minulle Ed Hardy pullon. Eli siinä on sisällä viiniä mutt aäiti joi sen viinin ja minä otin pullon. Tuossa kuva pullosta. Se onpi tuo vihree. 

(Kuva)

Kyllä, minulla on outo pakkomielle Ed Hardy vaatteisiin ja piirrustuksiin... ♥

Niin tosissaan. 

Ja mitä kaikki on taas samassa pisteessä. On se niin jännä juttu että vaikka kaikki muuttuu lopulta kaikki muuttuu takaisin. En toki sano että elämäni olisi tylsä mutta herra jestas. Ei mitään erikoistakaan se ole. 

Sammoo vanhoo sammoo vanhoo. Hiton savo...

Niin. Tallinnassa oli ihan kivaa aika perus. 

Haha mun veli on kirjoittanut nimensä tähän pöytään... :D

Mutta nythän on joulukuu (?) joten joulupuheita. Mitä haluatte joululahjaksi? Mitä annatte ihmisille joululahjaksi? 

Ei hitto joku tallustelee netissä käyttäen minun nimimerkkiä. Damn.

Jaa ei taaskaan mitään kirjoitettavaa. Anteeksi mutta nyt kun vielä kerkeän menen katsomaan Frendejä. 

Ainiin unohdin sanoa, tämä on yksi viimeisistä kirjoituksista. Uutenavuotena sanon 'Au Revoir' tälle blogille eli sitten dumdumdum on tämän lorun loppu siis blogin. Mutta nyt vielä pari viikkoa. 

Kommenttiaa bitchees! :D

- La Oops