Kyllä. Outoa kyllä, olen kasvissyöjä mutta silti syön kananmunaa. Ja jauhelihaa ja tonnikalaa.

Mutta. Juttelin just suunnilleen tunnin mummon kanssa puhelimessa. :) Oli hauskaa. 

Ja OUtOA KYLLÄ, näin mun blogin lukijasta Kata-chanista unta... Mitääh? Näin jotain unta että myö oltiin minun perheen kanssa jossain lomakeskuksessa tai jotain.. ?

Joo syön tässä kananmunaa (paistettua sellaista) ja juon kokista. 

Muttamutta kello on 20:55... Pitäis tehä läksyt ja oih ihanaa katsoisin telkkua JOS SE HITON TELKKU TOIMIS! 

Jaa kertokaahan mitkä on loppuviikon suunnitelmat! Mulla menee loppuviikko näin: Torstaina: Veljet varmaan kotio ja nuokkari on vihdoin auki! Perjantaina: Varmaan Jossun kanssa shoppailemaan joululahjoja ja YÖKAHVILA ♥ ! Lauantaina ehkä mymmelin ja ukin luokse jos ei ole muuta... Sunnuntaina varmaan vaan oleskelen :)

Suuria suunnitelmia kuten huomaatte. 

Ja taas kirjauduin facebookkiin. 

Tässä ihana laulu / mashup. Eli Adelea ja Kelly Clarksonia.

Hahaa äiti paketoi tossa takana joululahjoja :D

Tekis mieli huomenna kirjoitella paljon blogiin (yeah, olen ennustaja! No ei.) mutta loppuviikko menee niin nopeasti ja hei yritäppä kirjottaa siinä kun aluks nuorempi isoveli Kilpikonna (Sen lempinimi :D Eikö olekin söpö lempinimi xD) tulee jotain juttelemaan kun tulee kotio sitten tulee vanhempi isoveli Kettu (Silläkin niin ''aah'' ihana lempinimi, Jossun kanssa oli vähän tylsää) jotain puhumaan ja hupsis kello onkin jo neljä ja Jossu soittaa, sitten yheksältä kotio + läksyt.... Kyllä kerkee!

Ellen kirjoita nopeasti nuokkarilla. Mutta sitten kaikki tulee jotain sähläämään.... 

Fabulous, aloitin blogin koska minulla oli aina tylsää mutta hey nyt ei ole aikaa kirjoittaa.. Jep outoa. 

Yäää, on mulla ongelmat! En keksi mitä kynslakkaa laittasin KOSKA minun lempikynsilakka tippui lattialle ja särkyi pari viikkoa sitten olin just löytänyt sen kun se oli hävinnyt. Damn. 

ÄÄÄÄÄ. 

If you could get rid of me, what you gon' do when a bitch try to get hard?

Ihana laulu. :D

Jaa. Kotiläksys tuli jotain 2 sivua ruotsin tehtäviä -.- 

Hahaa keksin uuden nikin/lempinimen itelleni joka tulee mun nimestä mutta hei enhän mä nyt voi vaihtaa enää nimimerkkiä... Vai voinko? 

Jaa'a.

Mutta kertokaa mitä kuuluu, mitä meinasitte tehdä tällä viikolla jne kaikkea mikä ekana pulpahtaa mieleen. 

I ♥ comments!

- La Oops