ihailija-96 kirjoitti 29.10.2010 - 18:48
"Moi!! Kiva blogi sulla..Minäkin olen suuri Johnny Depp fani..Ja aika jännä satshuma nimittäin mullaki on kääpiöhamsteri! Ja sori en oo vielä lukenu sun kaikkii kirjotuksii,mutta tykkäätkö sinä esim.Michael Jacksonista?? Olen nimittäin hänen suuri faninsa ja olisi kiva saada tietoa hänestä - jos siis tykkäät hänestä. Mietit varmaan, kuinka löysin blogisi, mutta löysin eräänä päivänä vuodatus.netin etusivulta, mutta oli kiire, enkä ehtinyt kommentoida. Mutta upea blogi!!"
 

Ooh, minulla on ihailija! Iik!

Noniin voisin kertoa ensinnäkin että olen TODELLA iso Michael Jackson fani. Fanitan myös Janet Jacksonia. Voit kysyä minulta Michaeliin liittyvää koska tiedän aika paljon hänestä.

No tässä voisin kertoa itsestäni enemmän. Olen syntynyt vuonna 1998, itse voi siitä sitten laskea.

Olen hyvin luova ihminen.

Rakastan kirjoja, elokuvia ja musiikkia. Kirjoitan paljon tarinoita. Varmaan se luovuus on peritty mummoltani, hän on kirjailija. Kirjoitan myös paljon lauluja. Monet ovat rakastuneet tarinoihini ja lauluihini. Ainiin ja minulla on myös oma kitara! Kitarani nimi on Jo Angle. Jotkut piti sitä outona että nimesin kitarani mutta... Rakastan kitaraani!

Meillä on myös koira, rodultaan Norjanharmaahirvikoira, nimeltään Paukku! Rakastan eläimiä, varsinkin koiria ja hamstereita (Rotakin on kivoja)

Lempielokuviani ovat Tarusormusten herrasta leffat, Pirates of the Caribbean elokuvat, Jali ja suklaatehdas, Pluto Nash, My fair lady ja muut sellaiset.

Lempisarjani ovat Frendit (minulla on dvd:llä kaiki ne tuotantokaudet) Bel Airin prinssi, Vampyyri päiväkirjat, Rillit huurussa ja Miehen puolikkaat. Lainaten parhaan ystäväni kommenttia: "RILLIT HUURUSSA + MIEHEN PUOLIKKAAT, WOOHOO!"

Ja sitten lempikirjoihini, parhaita ovat Merkitty yön talo 1, Petetty yön talo 2, Houkutus, Uusikuu, Aamunkoi, Dracula (Se on oikeesti pelottava!) Johnny Depp Kapinallinen, Michael Jackson King of Pop- kirja ja muita...

Lempilaulajiani: Eminem, Michael Jackson, Janet Jackson, Rihanna ja Beyoncé.

Lempinäyttelijöitä ovat Johnny Depp (<33 oon tykännyt Johnnystä 4-5 vuotta...), Ian Somerhalrder, Orlando Bloom...

 

Joo meen kirjoittamaan 6 sivuista tarinaa (Tuli läksyksi) joka pitäs olla valmis huomenna... Kyselkää jos on jotain mitä haluatte tietää. Joo no kumminkin kommentoikaa!!

Sori tossa on tollanen ärsyttävä musta laatikko, en saa sitä pois mutta se ei kumminkaan peitä mitään... Koittakaa kestää.