Heipsuliveiksuhei!

Moi maan asukkaat!

Haluaisin ensinnäkin pyytää anteeksi että en ole kirjoittanut tänne mitään pariin päivään, tuskin kukaan edes ikävöi minua...

Mutta siis minulla olisi siis vieläkin se yllätys! 

Paljastan sen kunhan edes 3 tyyppiä pyytä minua paljastamaan sen... Se ei sitten ole niin erikoinen, mutta...

---------

Koulussa oli ihan tavallinen päivä, paitsi että sain ihan kauheesti läksyä, laukkuun ei meinannut mahtua... Ja aivan, kun luokan kanssa kävimme kirjastossa lainasin mummoni kirjoittaman kirjan, Haukkaprinssin! Se on sattumoisin ihan hyvä, ei ehkä kovin minun tyylinen mutta silti hyvä...

---

Minä varmaankin luen tänään Houkutusta jotta saisin sen vatun kirjan loppuun (Joo oon lukenut sen varmaan 6 kertaa, joten alkaa tympiä...) katson varmaan Frendeäjä, kuuntelen kun Lily juoksee juoksupyörässä ja pelaan Simssiä... No en ehkä ehdi tehdä kaikkee tuota kun äiti sano että on siivouspäivä. Ja pitäs vielä tehdä läksyt... No mutta...

Mutta tällästä tänään...

Kommentoi ja laitappa vaikka kysymyksiä...

Moikka!