Hei, istun tässä sängyllä katsoen kun nuorempi isoveli pelaa Gun peliä. Se tuli eilen "lomalle" meille lastenkodista, oli jo ikävä!

Ja kuuntelen Duck Saucen Barbara Streisand laulua (veljen pyynnöstä).

Mutta siis tulin noin kahdelta pois Jossun isän kämpiltä, oli hauskaa, juhlittiin samalla Jossun syndejä. Aika aikaseen muttei haittaa :D

Kattottiin Supernaturallia, kuunneltiin Katy Perrya ja pelattiin korttia. Aika perus mutta ihanaa! Ja Dean oli myös ihana.... :D Sanoinko jo sen...? Joo Dean on ihana. Dean on ihana! Joko älysit? Etkö? Dean on IHANA! Jensen Ross Ackles on ihana! Jensen Ackles on iiiihana!

Joko älysit?

Oli aika hauska kun vanhempi isoveli ja nuorempi isoveli ja tietyesti minä pelattiin Gun peliä Pleikkarilla ja tämä tapahtui:

"Hyvä huomio Einstein", sanoin vanhemmalle isoveljelle kun hän jotain älys. (Ei sillä et ois tyhmä tai mtään) Sitten minä sanoin: "Toi ukkeli pitää tappaa!!" Sitten nuorempi veli sano mulle: "Oho, seurassamme on Einstein!" Ja siiten minä tokaisin: "No tottakai, mä oon enemmän Einstein kun te, sillä mä oon kalat niinkuin Albertkin."

Ja en todellakaan revennyt.

Kuuntelen Katy Perryn ET.tä johon on uus musavideo. Ainiin, käykää kattoo F&F blogilla uus kirjoitus. 

Vois tänään kattoo jonkun leffan, tai kaks. Ja lisäks vois katsoo VD.tä tai Frendejä. Kattoo nyt mitä kattoo :D

Saattaa tulla kirjoitus I ♥ F, M, B, & M blogille. Ehkä...

 

~By Love La Oops~

PS. Oops's Darlings? Olisko se hyvä? Kommaa!