Tänään minulla on ollut taas hyvin tuottoisa päivä... Olen älynnyt monia asioita ja tehnyt kaikkea blogeihin mitä on aiemmin jäänyt tekemättä... 

No antakaapas kun selitän....

1. Älysin tänään että veljestäni joka on lastenkodissa on juoruja täällä Lapinlahdella. Annas kun kerron mitä tänään tapahtui. 

Istuin uudessa pöytäryhmässäni jossa istuu Ninsku, Vekku ja se maailman dorkein, inhottavin, ällöttävin, ärsyttävin, tyhmin, idiootein (...) poika. Joten kahdella ekalla tunnilla oli kuvista. Sanoin Vekulle: "Toivottavasti veli tulee kotiin tänä viikonloppuna." Sitten se idiootti, sanotaan vaikka 'Hemmo' xD (löysin nimen kalenterista) kysy minulta: "Onko se sun veli jossain mielisairaalassa?" Jah no, tälläinen luonne kun minulla on, melkein työnsin sakset hänen silmiinsä ja tonkisin ne pois kunnes syöttäisin ne sille ja sitten leikkaisin sen pään... Jos jatkaisin :)... Ja minä sanoin hänelle ettei ole, ei tietenkään. Sitten 'Hemmo' kysy: "No missäs se sitten on?" Ja minä katsoin sitä keskeyttäen kuvitelman kuinka syöttäisin hänen suolensa leijonalle. Vastasin: "Se ei ole sinun asiasi. Ja hän on lastenkodissa, ihan tiedoks vaan." Sitten 'Hemmo' kysyi miksi. Siihen vastasin ettei sekään ole hänen asia. Sitten noin viiden minuutin kuluttua 'Hemmo' kysyi: "Onko se siellä koska se käyttää huumeita?" Ja no, sitten en edes tuntenut syyllisyyttä siitä että kuvittelin seivästäväni hänen sydämmensä, sen jälkeen kun olin ampunut hänen aivonsa pihalle. "Ei! Eihän hän edes juo!", huudahdin 'Hemmolle'. Sitten noin viiden minuutin kuluttua se kysy: "Onko se siellä kun sun äitis ei osannut hoitaa sitä kunnolla?" Siihen huudahdin että ei. En jaksanut selittää hänelle koko tarinaa, enhän ole kertonut sitä teillekkään. Hyvin harva tietää asiasta, ja uskokaa se ei ole kaunista kuunneltavaa. Nyt kun ajattelen oisin voinut sanoa että hän on siellä koska ei tullut toimeen Lapinlahden opettajien kanssa mikä oli totuus muttei kokonainen totuus. 

2. Älysin että olen todellakin 'No life'. Tänään en ole tehnyt muuta kun ollut koulussa, katsonut Frendejä ja ollut tietsikalla. Ja no muilla ihmisillä on aina hauskaa kahdestaan ja kaikki aina ihmettelee miksi viihdyn niin paljon yksin. Mutta kai tähän tottuu että on joskus kivempaa yksin, olenhan tälläinen 'yksinäinen susi'...

3. Kirjoitin jokaiseen blogiin kirjoituksen paitsi Perfect Escapeen johon tarinaa juuri nyt järkkäilen. Eli kaikissa blogeissa on nyt uusi kirjoitus. 

 

Oih mahtavaa huomenna on bilsan koe Itä-Aasiasta tai jostain... Ois kiva jos muistaisin edes mistä koe alue on... 

Sunnuntaina on yhden hyvän ystäväni rippijuhlat. Veeran kanssa ystävystyin kun olin puoli vuotias. Joten meillä on aikamoinen historia yhdessä. Katsoo nyt mitä källejä keksis sinne riparille...

Joo mutta voisin mennä lukemaan Epäilystä (tarvitsen uusia kirjoja!) jonka olen tietenkin lukenut yli 5-10 kertaa. Ihan oikeasti.