Hehehheheh.

Eilen Vekku tuli suoraan meille koulusta ja illalla Jossu soitti meille ja sitten hilluttiin kylällä (Maxin puistossa-Lukion pihaan), ja Pimu seuras meitä.... Pimu rakasti Jossua! Joo Pimu on sitten koira...:D

Sitten kun lopulta minä ja Vekku lähettiin mun kotiin (noin klo. 22.10) niin Jossu soitti Vekulle että voiks se tulla meille yöks? Sitten se tuli ja me bongattiin facesta tyyppejä, lopulta äiti tuli seuraamme.

Sitten minä, Vekku ja Jossu mentiin saunaan (noin. klo 12)ja saunottiin noin olisko tunnin tai tunnin ja puoli. Mutt toosi hauskaa oli. Sen jälkeen opetettiin Jossulle "isojen tyttöjen pelin" eli Texas Holdem pelin, Jossu rakastui siihen :DD

Sitten nukuttiin äitin iiisossa sängyssä. Mä muistan kun Vekku ei joskus päässy siihen ja mun piti työntää sitä pepusta että se pääs siihen sänkyyn hyppimään. Se oon tosi korkee sänky. Ja mä kerroin siitä muistosta Jossulle ja se vaan nauro kauheena.

Aamulla ei sitten herätty herätykseen kunnolla, menin vaan laittamaan sen pois ja jatkettiin unia... Mut Jossun mama (äiti) soitti että Jossun pitää mennä siivoomaan Jossun isän kämppä... Siinä vaiheessa Vekku ei ollut kunoolla ees herännyt niin pöllin Vekun kengät ja lähin saattamaan Jossua Mikki/Minni Hiiri yöshortseissa ja Hood Boysin takki päällä. OLin varmaan huvittava näky...

Nyt Vekun kanssa ollaan tietsikalla ja odotetaan Jossun soittoa (Me mennään taas "lenkille" ja Maxin puistoon siihen vatun pyörivään laitteeseeen).

Että sellasta....

Oli tosi kiva olla kolmestaan.... Me, Jossu and Vekku.