(Osaan sopivaa musiikkia: www.youtube.com/watch This is how it feels By. Veronicas www.youtube.com/watch Revenge is Sweeter Than You ever were By. The Veronicas)

 

Moonlight

 

This is how it feels

 

Katsoin kahta vampyyriä edessämme. Tätä olin juuri pelännyt. Tartuin Lisa Jessicaa kädestä ja lähdin jatkamaan matkaani. Minulla ei ollut aikaa tälläiselle. Mutta Lisa Jessica ei liikahtanutkaan, ei tippaakaan. "Tule LJ!" sanoin kääntyen katsomaan häntä. Lisa Jessica oli sulkenut silmänsä mutta aukaisi ne. Katsoin pyytävästi LJ.tä. Hän nyökkäsi ja tuli yliluonnollisen nopeasti viereeni. Sitten hän tarttui käteeni ja jakoimme matkaa. 

"Veronica...", Aaron huikkasi. Se oli joko nyt tai ei ikinä. Se oli nyt. Käännyin ja irrottauduin Lisa Jessican otteesta ja kävelin Aaronia kohti. "Aaron, mitä sinä haluat?" kysyin kun olin lähellä Aaronia. Aaron katsoi minua. "Sinä tiedät sen varsin hyvin", Aaron sanoi. Katsoin häntä. "Ei! En tiedä! Mitä sinä haluat?", kysyin huutaen. Aaron katsoi minua ja kuiskasi: "Sinut." Olin kuullut nuo sanat aiemmin ja tiesin ettei tämä keskustelua auttaisi mitään. "Onko sinun v**** elämäsi liian helppoa ja tarvitset jotain mitä et saa?", kysyin vihaisena. Aaronia eivät sanat hetkauttaneet, hän vain katsoi kasvojani aivan kuin hän yrittäisi muistaa kasvojenipiirteet. "Ainut minkä haluan tietää on totuus", Aaron sanoi. Huokaisin ja huomasin  sen että Ian käveli luoksemme. Lisa Jessica kuunteli meitä kymmenen metrin päästä, kiitos loistavan vampyyrikuulon. Aaron vieläkin odotti. "Rakastuin toiseen", sanoin hiljaa. 

Kaikki hiljeni. Aaron katsoi minua.  Hänen silmistään putoili veritiploja. En kestänyt katsoa häntä. Hän astui askeleen lähemmäksi minua. Astuin askeleen poispäin. Aaron astui taas toisen askeleen ja kolmannen. Ja minä peräännyin samaa vauhtia. AAron pysähtyi ja niin minäkin."Rakastatko sinä vielä minua?", Aaron kysyi. Kyyneleet tippuivat poskilleni. Nyökkäsin. Heikkouteni mursi suuren kilven jonka olin rakentanut ympärilleni. "Kuka...?" Aaron kysyi hiljaa. Pudistin päätäni. Aaron sulki silmänsä. Katsoin Iania. Ian katsoi sanattoman näköisenä minua. 'Anna anteeksi Ian', sanoin ajatuksieni voimalla Ianille. Annoin mieleni kilven ratkeamaan ja lopulta pirskoutumaan. Aaron katsoi minua ja sitten Iania. "Ei!", Aaron huusi lukien ajatukseni. 

Yhtäkkiä Aaron kuristi Iania. Ian tappeli vastaan. Juoksin heidän luokseen. "Aaron! Lopeta! Ian lopeta! Kummatkin!", huusin heille. Lisa Jessica oli hetkessä vierelläni. Hän piteli  minua kun yritin rimpuilla Ianin ja Aaronin väliin. He eivät lopettaneet tappelua vaikka huusin kovaa. Katsoin terävää kynttäni ja sitten rannettani. Inhosin ideaani mutta se toimisi. Viilsin kynsilläni rannetta. Verta alkoi tulla hiukan. Lisa Jessica astui askeleen pois päin, ymmärsin sen miksi. Ian ja Aaron lopettivat tappelemisen. He katsoivat minua. "Aaron, minä jätin sinut koska et huomioinut minua. Ian, rakastuin sinuun koska olit täysin erillainen kuin Aaron... vaikka oletkin hänen veli...", sanoin mutta lopetin jotta voisin henkäistä.

"Tulin tänne koska halusin jättää kaiken taakseni. En voi valita otanko hyvän vampyyrin vai pahan vampyyrin. Olen pahoillani... Mutta...", sanoin pitäen taukoa. Verentulo oli loppunut ja Lisa Jessica oli vieressäni. 

Tartuin häntä kädestä ja lähdimme kävelemään pois päin. Parin metrin kuluttua käännyin Iania ja Aaronia kohti sanoakseni vielä jotain.

"Tältä se tuntuu", sanoin ja jatkoin matkaani.

 

~♥~By love La Oops ~♥~