Wohoo! I'm back. 

En ole kirjoittanut koska ukki on joutunut sairaalaan ja on ollut muuta perhekriisiä. 

En ala nyt kirjoittaa kauheena, on vain ilmoitusluontaista asiaa koskien Dark rose, me and the Sims 2 blogia. Nimittäin olen nyt parin päivän aikana puuhaillut uuden Sims tarinan parissa ja se ilmestyy joko huomenna tai ylihuomenna. Mutta anna pienen maistiaisen siitä;

"Hei. Olen Deborah... Deborah Blancett. Ystäväni kutsuvat Debbieksi. Et ole varmasti kuullut minusta. Minun tarinani ei ole tavallinen. Ei maailman kiinnostavin tai jännittävin. Mutta se on silti minun elämäni.  En ole onnekas mutta pyrin elämään mahdollisimman hyvää elämää. Olen juuri täyttänyt 18 ja muuttanut kotoa seitsemän henkisen perheen luolta kaksois-veljeni Williamin kanssa. Hän on paras ystäväni vaikka ei aina älyäkkään minua. Hän on löytänyt elämänsä onnen, toisin kuin minä. Silloin kun astuin talooni tiesin että elämästäni tulisi rahan ja ruuan taistelua. Yritän siis elää ja mahdollisesti ylittää ne esteet jotka ovat ennen minua hidastaneet."

~By love La Oops~