Noh....

Vähän tylsää & yksinäistä. Ja mulla on vieläpä nuha... 

Tänään en ollut koulussa kun ilmeisesti on/oli kuumetta. 

On/oli'lla tarkoitan että nyt ei taida olla enää kuumetta, ei tunnu enää niin paljon kuumeiselta kun nukuin jne. 

No mittees, aamupäivällä en saanut unta niin siivosin keittiön ja jopa leivoin :)

Kyllä, outoa että leivoin vaikka olen kipeenä. Mutta halusin vaan jotain hyvää syömistä ja yleensä kun minua ärsyttää leivon.

Ois tosi kiva jutella jonkun kanssa jne.. mutta nykyään Jossulla ja Vekulla on omat jutut. Onko minut 'potkittu' ulos jengistä? En tiedä. Mutta sen tiedän ettei minua kaivata. En tiedä miksi. 

Nyt tässä vaan oottelen että äiti tulis töistä. Siinä menee varmaan vielä noin puoli tuntia koska äitin pitäis käydä kaupassa.

Olin just kirjottamassa että on ikävä nuorempaa isoveljeä kun vanhempi isoveli tuli pimputtamaan ovikelloa. -.- 

Ja kyllä, on outoa. Viimeks minulla oli ikävä nuorempaa isoveljeä kun hän oli lastenkodissa... Nyt hän on siis omalla kämpillä ja pitäis tulla huomenna kotio! :) Vanhempi isoveli on ollut nyt viikon-kaksi viikkoa kotona koska hänellä on töitä ja täältä on lyhyempi matka töihin kun sen kämpiltä.

Nyt vanhempi isoveli myi autonsa (maailman ihanimman auton!) ja ostaa uuden koska sai töistä rahaa. Ja nyt vanhemmpi isoveli tuli tuohon keittämään kahvia. Ja ilmeisesti se juttelee mummon kanssa puhelimessa....

Äiti taas lähtee viikonlopuksi kavereidensa kanssa jollekkin mökille jotne minä ja veljet jäädään kolmistaan kotio. Vois pyytää Vekkua meille pitkästä aikaa yöks kun Jossu ei voi tulla....

No katsoo nyt. 

Huomenna olisi ilmesesti Lapinlahdella sellainen tapahtuma nimeltä Aika Taika. Haluaisin mennä muttei ole ketään kenen kanssa mennä kun Jossu & Vekku on tyttiksen takia paistamassa lettuja jossain päin Lapinlahtea. Niillä on kyllä vapaata aikaa välillä mutta en ole varma haluanko olla kolmistaan heidän kanssa kun tunnen itseni niin ulkopuoliseksi. 

Hassau on kyllä miten asiat muuttuu nopeasti. 

Viime viikolla olin lähes joka päivä nuokkarilla oltiin siellä kolmistaan. Ja olihan siellä vielä Mammu (yksi tosi mukava virolainen tyttö), Jossun veljet (no jee -.-) jne... Nyt taas oon ollut koko viikon kotona koska Jossu ei saa lähtee minnekkään ja aina sen ajan jolloin joku saa tulla käymään niillä se on ollut Vekun kanssa. Joten arvaatte ett on ollut yksinäistä kun isovelikin on ollut koko ajan sorsalla.

No viime viikonloppuna oli kumminkin hauskaa. Perjantaina Jossun, Vekun ja Mammun kanssa. Myöhemmin Jossun, Mammun ja muide tyyppien kanssa. Oli kyllä hauskaa. Ja sitten lauantaina... Oltiin Jossun & Vekun kanssa käcelyllä kun yks tyyppi kutsu meidät sen kaverin luokse. (Ei siis mikään random tyyppi vaan Jossun kaveri ja meidän tuttu...) Sitten sinne alko virrata ihmisä ja sitten meidän piti lähtee. Sitten hengattiin muiden ihmisten kanssa. Nimiä en ala paljastamaan. Mutta ne ei ole kumminkaan meidän ikäisiä. 

Nykyään minä, Jossu ja Vekku hengataan ysien ja kasien kanssa, vapaa-ajalla siis. Koulussa ne on ihan ettei ne tunnistaisikaan meitä. Paitsi kyllähän ne aina Jossua tervehtii. Mutta minä ja Vekku ollaan ilmaa. 

Noh oltiin tulossa koulusta yksi päivä kun yks ysiluokkalainen poika sano Jossulle: "Moi kaunotar." Sen jälkeen se kysy Jossun nimeä. Kun Jossu kerto nimensä ja sukunimensä. Vähänkö sen pojan ilme kalpeni. Nimittäin Jossun veljet tunnetaan kylällä. Joskus hyvissä merkeissä joskus ei. Eli onnea sitten Jossun poikaystäville kun sen veljet tulevat hakkaamaan hänet. 

Joten minut ja Jossu tunnetaan meidän isoveljistä. Mutta minun veljet ei kyllä hakkais ketään... Mutta yseiltä jaksaa kyllä kuulla: "Sinun veli on kyllä tosi hyvä tyyppi." "Ai nekö on sun veljiäs!?" "Hei, toi on niiden pikkusisko!" "Sinä kyllä näytät ihan veljestäs... Eikun siltä toiselta veljeltä.... Sinä kyllä näytät ihan niiltä kummaltakin veljeltä.."

Kyllä. 

Mutta Vekku värjäs blondiksi sen takia koska Jossu on blondi ja se tyyppi sano sitä kaunottareks. Minä olen nyt ainut brunette meistä kolmesta. Kaksi kaunotarta ja yksi hirviö... :) Kuulostaa aika... 

En sano mitään.

Mutta sanon sen että anteeksi, teksti on aikas sekalaista...

Tässä vielä pari mash-up'ia mitä kuuntelin kirjoitellessa.

Marc Johnce'a tietenkin. 

Ja vielä tämä:

Mash-up jonka mukaan kirjoituksen otsikko on laitettu.

Mutta kommenttia jne. jne. jne....

 

~ By Love La Oops / Dae