Alan nyt taas höpöttää jotain...

Aluksi sanon että kuuntelen Rihanna ja Eminemin Love the Way you Lie laulua (Niinkuin aina)... Ihan paras laulu... L.O.V.E. this song! ♥♥♥

Ja nyt meinaan tukehtua (niinkuin aina).... Noniin huh...

Ja nyt tuli kauhee mieli kattoo Taru Sormusten herrasta leffaa (Lemmpari leffa).....

Noniin siis mun I ♥ fashion, books, movies and music sivulle on tullut hiukan muunnoksia... Alan listata sinne mun lemppari leffoja, kirjoja, näyttelijöijä jne... Mut tähän mennessä oon tehnyt vasta mun mielestä parhaat tanssihitit-listan.

Omg, Love the way You lie laulussa Dominicilla on mustaa kyns lakkaa peukussa.... Muhahhahah.

Ainiiiiiiiin, olen diagsonoinut....? Miten se kirjotetaan????? No... Olen havainnut että minulla on riippuvuus.... Että kiva...

Tuli muuten mieleen että mun pitäs vielä syödä...

Ainiin siis mihin minä oon riippuvainen....Niin. Nyt kun sanon - siis kirjoitan sen niin puolet lukijoista repee ja puolet ei ees lue tätä.

Olen riippuvainen Vampyyri päiväkirjat sarjaan ja erityisesti Ian Somerhalderiin (♥♥)... Minä selitän. No jos tekisin listan todisteista "riippuvuuteni" liittyen..

1. Odotin VP-ohjelmaa enemmän kuin jouluaattoa (VP on Vampyyri päiväkirjat)

2. En saa sarjaa mielestäni, näen siitä unta lähes joka yö

3. Luin Vampyyri päiväkirjat kirjaa 2 tuntia tauotta

4. Höpötän siitä sarjasta tai kirjasta äitille tai jollekkin joka kuuntelee joka päivä. (Yleensä äitille, se katto sarjaa enne mua..)

5. Kirjoitan tarinaa joka on Vampyyri päiväkirjat sarjan tyylinen...

6 Voin katsoo Vampyyri päiväkirjat kirjan kantta 5 minuttia (enimmäkseen kannessa katon Ian Somerhalderia)  (No se on söpö, jopa mama eli äiti pitää Iania söpönä)

7. Ajattelen nytkin sarjaa vaikka pitäs keskittyä Love the Way you Lie lauluun ja tähän kirjoitukseen.

8. Odotan aina (tälläkin hetkellä) torstaita (Sillon tulee VP)

9. Vilkuilen tietsikan näytön yllä olevaa kuvaa jossa on Ian Somerhalder...

10. Syitä on lisää mutta en jaksa enää kirjoittaa niitä.

Mä tiiän ettei ketään kiinnosta VP- "fanitukseni" mutta ihan sama...

Taidan mennä lukee Vampyyri päiväkirjat kirjaa ja sitten vois kattoo Taru sormusten herrasta leffa!

 

Ja nyt älysin että tässä kirjoituksessa ei ollut mitään järkee mutta...

Ja sitten älysin että mulla on sama tunne kun mä aloin fanittaa Tokio Hotellia (Yök....)... Tai sama tunne kun aloin fanittaa Johnny Deppiä ♥♥, mutten oo niin "pilvessä" kun aloin fanittaa Michael Jacksonia ♥♥♥... Mä en oo sitten ihan oikeesti pilvessä... Jo älyätte jos fanitatte joitakin....

 

Vielä kuva Ian Somerhalderista...  Cute ♥♥

 

Bazinga, Baby! En älyä miks kirjotin ton...

~♥~By. Love La Oops ~♥~