Joo. Nuorempi veli sano tolleen autossa kun lähdettiin sieltä Vehmersaaresta. Me käytiin pizzalla Millibaarissa ennenkuin lähdettiin kotio. 

Oli tosi hauskaa. Jossun kanssa vietin lähes koko päivän järvessä. 

Mutta koko päivä pähkinänkuoressa, kuvien kanssa:

Ensimmäisen jippii oli siinä ettei äiti eksynytkään (kirjoitin vahingossa keksynytkään :D) ja päästin perille. Heti oli kakkua pöydässä (minulla ja Jossulla eilen nimipäivät :D) joka oli tosi hyvää! Sitten veljet meni alas rannalle, minä, Jossu ja kummi laitettiin minulle ja Jossulle palatsi, teltta. Sitten uimaan, pulikoitiin aikas pitkään ja sitten äiti meni veneellä soutelemaan, minä ja Jossu uitiin sitten veneelle ja hypättiin kyyntiin. Ja voi vitsit että se "hyppääminen" oli vaikeaa vedestä. Sitten Selmakin tuli kyytiin. Eli Selma on tuo ihan älyttömän söpö koiruli. Oih, minä rakastan beagleja!

 

Sitten mentiin "Laiskaan" eli kummin lapsuuden kodille käymään. Sitten mentiin jonnekkin en muista kenenkä mökille (kävellen) ja Selma "ui" laiskaa uintia eli tassupohjaa :D

Ja sitten veljen croksi hukkui veden mutapohjaan. Ja kiva että vaan toinen hukkui. 

Minä, Selma ja toinen croksi joka ei hukkunut. :)


Sitten mentiin takasin kummin mökille. Ja tehtiin boolia (namm) ja Jossun kanssa keräsin kukkakimpun joka näytti kylläkin morsiuskimpulta :D Selma näytti hienon uinti/kepin hako temppushown. Ja sitten syötiin. Ja sitten menin uimaan Jossun kanssa. Ja niin. Kaikkee kivaa kerettiin tehdä. Selma oli aikas ihana, koko ajan piti rapsuttaa ja leikkiä sen kanssa. 

Saunassa käytiin vastan kanssa. Hei, oletteko syöneet pähkinöitä ja sipsiä saunassa ja uimassa ollessa? Kerta se on ensimmäinenkin. Eli Jossun kanssa kokeiltiin ja nam, kyllä maistu sipsit ja pähkinät. Kello 00.00 käytiin uimassa ja hetken juteltiin teltassa ja sitten mentiin nukkumaan. Illalla ulkona kävi syömässä hieman kakkua herra ja rouvaa Siili. 

 

Aamulla kun mentiin aamupalalle mökkiin Selma touhotti kun päätön kana. Jossain vaiheessa Selmaan alkoi iskeä kauhea mieli teurastaa oma pehmolelu. Tässä kuva:

 

 

Sitten minä, Jossu ja Selma käveltiin kaauas viemään roskat. Roskikset oli varmaan kilometrin päässä muttah... Kun Selma haisteli kukkia (nimesin sitten Selman Kukkaistytöksi) ja haisteli maata minä ja Jossu kerättiin toinen kukkakimppu. Sitten aamusaunaan ja uimaan.

Sitten uitiin lisää ja syötiin ja juteltiin. JNE. 

Sitten mentiin syömään pizzaa Millibaariin. Piti "salakuljettaa" Selma terassille jossa muut söi paitsi mina ja Jossu koska meillä oli kylmä. Sitten kun Jossun kanssa olin syönyt pizzan jauhelihalla ja sipulilla (jam!) mentiin sinne terassille. Selma istui tylsistyneenä pöydän alla. Joten Selma sitten hyppäs kummin syliin. 

Tuossa Selma pöydän alla. Eikö kummin kumpparit olekin hienot!

Ja siinä se sitten oli. 

Oli tosi hauskaa ja uudestaan pitää mennä!


Vielä loppuun laulu ja vähän tiedotuksia.

Eli tätä olen kuunnellut tänään. Voi vitsi nuo mekot ja nuo kengät ja nuo peruukit! <3 Aivan ihania. Ja Nicki Minaj, tottakai. Nicki ei varmaan saa tavallisesta kaupasta vaateita, kiitos peppu ja rinta implanttien. :D Hahahha nojaa. 

Eli huomenna menen shoppailemaan Iisalmeen Jossun kanssa ja varmaan me mennään yöks Jossun isän kämpille :DDDDDD

Muttah nyt menen ja yritän keksiä jotain tekemistä :D


~By Love La Oops~