Joten hei, tulee taas epämääräistä kirjoitusta.... Ikävöitkö minua? :D

Joten ensin täytyy kysyä yksi asia.... Onko kukaan blogin lukijoistani Oulusta? Sillä olemme menossa sinne luokkaretkelle ja pitäisi saada siitä oaikasta vähän tietoa. Toki olen Oulussa käynyt mutta enimmäkseen kun olin ihan pikunen. Asuuhan  mun serkut siellä mutta.... Niin siis jos olet Oulusta hihkasetko? Minulla olis nimittäin kysyttävää.

Kerron lähempänä ajankohtaa luokkaretkestä :D

Joten miten menee?

Mulla on menee ihan ok, vähän isoveljeä ikävä... Mut silti.

Juon tässä pillimehua ja kuuntelen Candice Accolan Our break up song -laulua. 

Uuuuuiii! Oih miten söpö Steven McQueen on :P Varsinkin kun sillä on toi söpö musta tukka :DDDJa

Ja Michael Trevino... :DDD Oih miten ihanaa. Muttei yhtä ihania kun Ian! 

Mutta siiiiiiis!

Oliko mulla tässä kirjoituksessa pointti? EIII! :D

Huomaatteko miten ihanan väsynyt ja "hauskalla" päällä olen? You betcha!

Joten... 

Siis kysymyksiä! Laittakaa kysymyksiä, pyyntöjä jne jne jne jne !!! 

Noniin taidan ennä kirjoittamaan tarinaa ja sitten ehkä nukkumaan huoh, tai en!

 

Luv ya guys!

~By Luv La Oops~

PS. Haluaisin keksiä jonkun nimen blogini lukijoille... Ehdotuksia? Sen täytyy olla enkunkielinen ja... hyvä. You know, niinkun Esim Lady GayGaylla on Little Monsters... Niin milä minun olisi? Joku Oops----...? Tai jotain Ehdotuksia, paras otetaan ehkä käyttöön!