Hello! Howdy! Hi! Hey!

Joten...

En ole kirjoittanut siksi koska ei ollut aikaa ja kun on ollut olen suunnitellut pienehköjä muutoksia blogiin. Niitä en aina täysin noudata mutta yritän!

Eli ne menisi näin:

Maanantaina; Mietteitä, Mietteitä minusta!

Tiistaina; Runoja!

Keskiviikko; Kysymyksiä!

Torstaina; Turinoita ja Tarinoita!

Perjantaina; Pohdintoja, Viikon päiväkirja merkintöjä, Tarinoita ja/tai Kuvia!

Lauantaina; Lahjoja(*), Tarinoita...!

Sunnuntaina; Sunday=Kaikkea sekaisin!

 

(*Lahjoilla tarkoitan jotain mitä te pyydätte -esimerkiksi jos haluatte vaikkapa jonkunlaisen tarinan tai vaikka kuvia- niin minä tänne niitä taion!Ellei ne ole tyhmiä ideoita!)

 

Kannattaisiko minun pitää tälläistä "järjestystä"? Kommenteja/Kysymyksiä/Ideoita Järjestykseen!!!  :P

 

Noniin tänään on keskiviikko!

Joten kysymys teille! 

Onko luottamus ja/tai lupaukset yliarvostettuja? Jos on luvannut jotain ystävälle se pitää, eikö niin? Luottamus pitää ansaita...vai?Mitä mieltä olette luottamuksesta ja lupausten pitämisestä?  

Itse ajattelen niin että lupaukset täytyy pitää varsinkin jos on luvannut vaikkapa hyvälle ystävälle. Ja luottamus on minulle todella tärkeää, minun luottamukseni on vaikea saada, sillä joku johon luotin paaljon kertoi "salaisuuteni" minusta monille tyypeille. Ja sain kiittää onneani ettei se "salaisuus" ollut totta! Mutta noh, ainahan minusta jotain keksitään.

Ja kun on keskiviikko eli se tarkoittaa että minulle saa laittaa vaikka sata kysymystä! Kysymykset voivat koskea vaikkapa mistä pidän ja en pidä. Eli vaikkapa pidänkö jäätelöstä vai en? Pidänkö Justin Bieberistä? Jnejne.

 

Joten sanon teille hyvät yöt!

 

~♥~ By love, La Oops, Princess of Dark Rose and Me ~♥~