Voi luoja...

Olen järkyttynyt. 

Ja siksi tulin kirjoittamaan. 

Kun en voi kertoa tällä hetkellä miksi järkytyin tulin kertomaan siitä teille. 

Eli, voitte päätellä, tauko on ohi. 

Tulin vasta tänään kotiin vähän vaille seitsemän illalla. 

Ja voi luoja, olen järkyttynyt. 

Ihan toen teolla. 

Tiedättekö True Bloodin Ericin?

Alexander Skarsård'in?

Niin. 

Jos ette...

En oikeastaan voi asialle mitään muttah.. 

Ja se tyyppi on häirinnyt minua koko tämän päivän! 

Tai no ehkä tarkemmin tämän päivän ja eilisen. 

Ensin näin unta siitä tänään. Uni oli sekava ja Alexander oli unessa Eric ja Bill oli sen veli..? Ja sitten ne pelasti jonkun tytön kun se meinasi ampua itsensä..? Ja minä en oikeastaan liittynyt uneen mitenkään. Kun heräsin, mielessä oli se milloin saan uusimman Sookie Stackhousen romaanin uuden kirjan jossa on, tottakai Eric. Ja tänään kuuntelin autossa Lady Gagaa, ja tottakai Paparazziakin tuli kuunneltua, missä musiikkivideossa Alexander on. Ja nyt, tulin nettiin ja tietenkin menin Mystic Dairies sivulle. Ja sivun luoja on tehnyt myös True Blood sivun ja tadaa, siellä Alexander taas oli. 

Se alkaa pikkuhiljaa ärsyttää minua. 

Nojaa. 

Eipäs mulla muuta kirjoitettavaa ole.

Paitsi, prinsessa Vekun pyynnöstä:

Muistinko mainita Vekun? Enkö? Vekku, Vekku & Vekku

Jooh, kirjoittelen taas parin päivän sisällä. 

~By Love La Oops~